|O |O |O |O Se sen lompsa ei löydy mistään.. Ja mulle kuopus on sen antanut, kaupan pihassa, pääsiäisviikolla. Sen verran reilu lapsi, että saan maksaa erissä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:|O |O |O |O Se sen lompsa ei löydy mistään.. Ja mulle kuopus on sen antanut, kaupan pihassa, pääsiäisviikolla. Sen verran reilu lapsi, että saan maksaa erissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jojohama:Mikä takki sulla oli silloin päällä? Ootko katsonut niistä taskuista?
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
heh, tää "kuulosti" ihan hernetätiltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
se kannattais joskus muistella ettei ihan sokeudu euroista....
Alkuperäinen kirjoittaja martta:tuollaisia summia lompakossaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:etkai käyny kuppilassa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Kuule, samaa mäkin olen miettinyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja martta:tuollaisia summia lompakossaan?
Missäs niitä sitten pidettäis?
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Mutta silloin pitää musitella myös tulonsa markkoina. Ei tuollainen irrallinen 900 markkaa mitään kerro. Joo, iso raha mutta varsinkin tuntuu valtavan isolta kun miettiin että jaaha, saan kuussa 1500 eur käteen.
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Alkuperäinen kirjoittaja martta:ja mulla on kotona käteisvara, mutta en mä nyt hitto tuollaisia summia antaisi muksun pitää lompakossa, vaikkei ole koskaan lompakkoaan hukannut (enkä minä hänen puolestaan) mutta ehkä opitte jotain, tai sitten ette, aivan sama mulle![]()