Mä oon kehdonryöstäjä!! :D *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuittu

Vieras
Viihteellä tyttösten kanssa ja päädyin pussailee -85 kundia. Ite oon -79. Mulla on niin kehdonryöstäjä olo! :whistle:

Oli sulonen, passitin himaan ennenku mitn tapahtu..

mä oon vm 85 ja mies vm77, et mä en koe tuota mitenkään ihmeellisenä, mut tosiaan se vm85 mies voi olla kypsymätön pikkum*lkku tai sit ihan normaali nuorimies, ikä on vaan numeroita vai miten se meni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja no mikä sitten?:
mä oon vm 85 ja mies vm77, et mä en koe tuota mitenkään ihmeellisenä, mut tosiaan se vm85 mies voi olla kypsymätön pikkum*lkku tai sit ihan normaali nuorimies, ikä on vaan numeroita vai miten se meni ;)

Joo, tää kuulu just tohon kypymättömään sarjaan.. haha, onneks todennäkösyys törmätä enää on aikas pieni... I hope :)

Pari olutta ja kaikki on niiin hyvännäkösiä ja mahtavia.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No mulla oli yhden illan juttu vm. 86 kanssa ja itte olen -79 syntyny. :whistle: :ashamed:

:flower:

haha, mulla oli tästä jo kamala morkkis. lähinnä tosin sen takia, et oli ihan kakara. onneks olin sen verran älyissäni etten lähteny mukaan. tosin, olishan se voinu mennä ihan kivasti.. :whistle:

Olen vm 79 ja juuri vähän yli pari viikkoa sitten heräsin oudolta kämpältä oudon pojan vierestä. Juu todellakin pojan ja ilman rihman kiertämää. Onneksi oli hän syvässä unessa, keräsin vaatteeni ja ennen kuin lähdin kurkkasi pöydällä ollutta lompakkoa (halusin tietää kenen kanssa oon peuhannut) ja järkytykseni oli suuri kun syntymäaika oli -92 :-O. Tuli hieman kiire!
Nyt sitten odottelen, että toivottavasti myöhässä olevat menkkani alkaa kun en todellakaan muista käytettiinkö kondoomia!

Siinä olisi kiva selittely miehelle...

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
No mulla oli yhden illan juttu vm. 86 kanssa ja itte olen -79 syntyny. :whistle: :ashamed:

yhden illan juttu?
sä et sitten soittanut sille? eikös tämä ollut se sama joka aamulla jätti puh.nro sulle?

Laitoin viestin, ollaan puhuttu puhelimessa ja vähän viestitelty, mutta ei vain oikeen kiinnosta. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:flower:

haha, mulla oli tästä jo kamala morkkis. lähinnä tosin sen takia, et oli ihan kakara. onneks olin sen verran älyissäni etten lähteny mukaan. tosin, olishan se voinu mennä ihan kivasti.. :whistle:

No ei mulla morkkista ole.

Yhteistyössä