Mies joka viikonloppu, sen enempää mun mielipidettä kuuntelematta lähtee kavereilleen. Nyt tänään pyysin niin kauniisti kun osasin että josko voitais olla perheen kesken edes tänään kun joka perjantai on saanu mennä vaikka minäkin haluaisin johonkin välillä viikonloppuna niin silti lähti vaan kavereilleen ja vaihteeks sano ettei oo kauaa mutta on se siellä jo 2-3h ollut. Tunnissa siis aina lupaa tulla.. :/ Ettei vaan tekis itteään kokonaan tarpeettomaks pian :kieh:
Ja katkera oon siis siksi kun oli tarkotus mennä itse tänään kaverille mutta en viitsinyt edes sanoa mitään kun viimeks ku sanoin niin sano mul et mee sit ku hän tulee ja lähti.. No, tuli muksujen nukkumaan menon aikaan, enkä mä illalla niin myöhään halua mihinkää lähteä...
Ja meni jo kuitenkin 2 aikaan päivällä kaverilleen...
Huoh, tulipahan kerrottua....
Ja katkera oon siis siksi kun oli tarkotus mennä itse tänään kaverille mutta en viitsinyt edes sanoa mitään kun viimeks ku sanoin niin sano mul et mee sit ku hän tulee ja lähti.. No, tuli muksujen nukkumaan menon aikaan, enkä mä illalla niin myöhään halua mihinkää lähteä...
Huoh, tulipahan kerrottua....