Mä oon katkera... kai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mies joka viikonloppu, sen enempää mun mielipidettä kuuntelematta lähtee kavereilleen. Nyt tänään pyysin niin kauniisti kun osasin että josko voitais olla perheen kesken edes tänään kun joka perjantai on saanu mennä vaikka minäkin haluaisin johonkin välillä viikonloppuna niin silti lähti vaan kavereilleen ja vaihteeks sano ettei oo kauaa mutta on se siellä jo 2-3h ollut. Tunnissa siis aina lupaa tulla.. :/ Ettei vaan tekis itteään kokonaan tarpeettomaks pian :kieh:

Ja katkera oon siis siksi kun oli tarkotus mennä itse tänään kaverille mutta en viitsinyt edes sanoa mitään kun viimeks ku sanoin niin sano mul et mee sit ku hän tulee ja lähti.. No, tuli muksujen nukkumaan menon aikaan, enkä mä illalla niin myöhään halua mihinkää lähteä... :( Ja meni jo kuitenkin 2 aikaan päivällä kaverilleen... :(

Huoh, tulipahan kerrottua....

Mun mielestä sä olet nyt vähän hölmö...siis miten sä voit olla katkera kun et edes yrittänyt muuttaa tilannetta? Oisit sanonut ukolle, että "nyt menen MINÄ ja sinä menet sitten kun minä olen tullut, ja piste".

Miksi annat miehesi mennä, mutta et anna itsesi mennä?

Mun mielestä sä olet nyt vähän hölmö...siis miten sä voit olla katkera kun et edes yrittänyt muuttaa tilannetta? Oisit sanonut ukolle, että "nyt menen MINÄ ja sinä menet sitten kun minä olen tullut, ja piste".

Miksi annat miehesi mennä, mutta et anna itsesi mennä?

No täällä maalla kaikki asuu liian kaukana, että viittis kävellä ja mies vetoo siihen että auto on hänen ja sillä en ainakaan mene... näin tapahtui, kun oon koittanu tota mä meen eka juttua

Eikös teillä ole traktoria? Mene sillä ja eikö teillä miehes kaqnssa ole enään mitään yhteistä, edes seksiä kun sanoit että tekee itsensä tarpeettomaksi?

No täällä maalla kaikki asuu liian kaukana, että viittis kävellä ja mies vetoo siihen että auto on hänen ja sillä en ainakaan mene... näin tapahtui, kun oon koittanu tota mä meen eka juttua

:O miten hemmetissä sä annat nainen ittees kohdella noin?

Kerro miehelles terveisiä että hän saa olla ihan helkutin onnellinen että hällä on vaimona sut. Jos vaimona olisin minä, niin hällä ois ihan helkutisti rankempi elämä.

Eikös teillä ole traktoria? Mene sillä ja eikö teillä miehes kaqnssa ole enään mitään yhteistä, edes seksiä kun sanoit että tekee itsensä tarpeettomaksi?

eipä kauheesti oo viime aikoina ollu. mut tulee tämmösiä hetkiä välillä... muuten ei oo tolla puolella valittamista... eikä mmeil oo traktoria.

:O miten hemmetissä sä annat nainen ittees kohdella noin?

Kerro miehelles terveisiä että hän saa olla ihan helkutin onnellinen että hällä on vaimona sut. Jos vaimona olisin minä, niin hällä ois ihan helkutisti rankempi elämä.

Mä kerron.. oon koittanu jutella nätisti ja ei niin nätisti... Mut aina se sanoo et pistetään muistiin... :o tosiaan se on kauan ollu siel muistissa mut ei ota koskaan... :(

Miusta tuo on aika törkeetä ja itsekästä mieheltä.
Miten se muuten kohtelee sinua ja teijän lapsia? Ottaako mitenkään huomioon teijän mielipiteet jne.?
Eihän se tietty miulle kuulu, mut jos on yhtä pässi muutenkin niin eipä kovin hyvältä kuulosta.

Mitä tekisit? Pitäisitkö miestä tossun alla vai miten näkyisi?

No jos ei mies kykenisi asialliseen keskusteluun ja sitä kautta ymmärtämään miten ihmisiä kohdellaan, niin kyllä...mä talloisin tossulla naamaan minkä kerkeisin.

Mun pesukoneella ei pestäis miehen pyykkejä, eikä mies saisi käyttää mun kattiloita ruokansa valmistamiseen. Ja tietenkin on täysin turha olettaa että mä laittaisin tikkuakaan ristiin miehen eteen. Ihan turha edes unelmissaan ajatella että mitään tapahtuisi lakanoiden välissä ja itseasiassa, koska sänky on mun, mies saisi nukkua sohvalla.

Mä tekisin miehen elämästä kaikin puolin ihan helvettiä...joskos herra sitä kautta sitten ymmärtäisi mikä on homman nimi. Jos ymmärtää, niin siitä alkaisi uusi, tasapuolinen arki ja elämä. Ja jos ei ymmärtäisi niin mies saisi etsiä uuden asunnon, sillä MINUN kotiini hän ei todellakaan jäisi asumaan. Tuskin edes siinä kohtaa enää haluaisi, kun heittäityisin oikein hankalaksi.

Kyllä minä oisin ovella vastassa seuraavan kerran kun mies tulee kotiin ja lähtisin samantien. Ja hommatkaa toinen auto se on ehdoton jos asuu korvessa kuten mekin.
Laita miehelle kova kovaa vasten. Sullakin on oikeuksia.

Julma mies :( Koko juttu ois vielä mennyt tyhmyyden piikkiin siihen asti, kunnes kerroit autolla "kiristämisestä"...

Mä oon tosiaan kyl kanssa niin veemäinen akka, että mua ei yksikään mies kohtelisi noin. Tai en välttämättä veemäinen, mutta en niin riippuvainen kenestäkään, että mun pitäisi katsoa ihmistä, joka kohtelee minua tuolla tavalla. Mun mielestä mulla on tietty arvo ja mä odotan, että mua kohdellaan sen arvon mukaisesti. Ja lisään tähän vielä, että minä myös tottakai arvostan mun miestä :)

Julma mies :( Koko juttu ois vielä mennyt tyhmyyden piikkiin siihen asti, kunnes kerroit autolla "kiristämisestä"...

Mä oon tosiaan kyl kanssa niin veemäinen akka, että mua ei yksikään mies kohtelisi noin. Tai en välttämättä veemäinen, mutta en niin riippuvainen kenestäkään, että mun pitäisi katsoa ihmistä, joka kohtelee minua tuolla tavalla. Mun mielestä mulla on tietty arvo ja mä odotan, että mua kohdellaan sen arvon mukaisesti. Ja lisään tähän vielä, että minä myös tottakai arvostan mun miestä :)

Olispa mullakin noin.. Meillä on alkanu menee siis hyvin verrattuna mitä se oli... Mut tuntuu ettei mua kyl arvosteta täällä muutenkaan yhtään. Sen enempää selittelemättä... :/

Tiedän tunteen...Mies meni,teki,oli-minä olin vain lasten kanssa kotona..

Kunnes sitten yhtenä päivänä kiekaisin että nyt lähen minäkin.Minä järkkäsin muksuille hoitajan kotiin,ja lähdin.

No jos ei mies kykenisi asialliseen keskusteluun ja sitä kautta ymmärtämään miten ihmisiä kohdellaan, niin kyllä...mä talloisin tossulla naamaan minkä kerkeisin.

Mun pesukoneella ei pestäis miehen pyykkejä, eikä mies saisi käyttää mun kattiloita ruokansa valmistamiseen. Ja tietenkin on täysin turha olettaa että mä laittaisin tikkuakaan ristiin miehen eteen. Ihan turha edes unelmissaan ajatella että mitään tapahtuisi lakanoiden välissä ja itseasiassa, koska sänky on mun, mies saisi nukkua sohvalla.

Mä tekisin miehen elämästä kaikin puolin ihan helvettiä...joskos herra sitä kautta sitten ymmärtäisi mikä on homman nimi. Jos ymmärtää, niin siitä alkaisi uusi, tasapuolinen arki ja elämä. Ja jos ei ymmärtäisi niin mies saisi etsiä uuden asunnon, sillä MINUN kotiini hän ei todellakaan jäisi asumaan. Tuskin edes siinä kohtaa enää haluaisi, kun heittäityisin oikein hankalaksi.

TODELLA SAMOILLA LINJOILLA Chefin kanssa!!! Jos on yhteinen perhe niin sitten on jaetaan ne tavaratkin ja kaikki muukin! Eihän tosta muuten tule yhtään mitään! Ei onnistuisi tommoiset "mun auto" - jutut meilläkään, todellakaan!

Mihin on maailma mennyt että naisen tarvii kuvitella olevansa veemäinen, tai jotenkin "eukkomainen, akkamainen" että saisi vain ihan peruskunnioitusta, jota kaikkien ihmisten tulisi automaattisesti saada.

Ennemmin se on niin, että sellanen nainen on veemäinen, joka antaa itseään kohdella huonosti, tekee siinä hallaa itselleen ja lapsilleen ym. samalla.

Pakko peesata edellisiä. Niin kauan kun annat kohdella itseäsi kynnysmattona niin aivan varmasti sellaisen virkaan joudut. Miksei mies menis kun tietää että sä pysyt kotona, hoidat lapset ja palvelu pelaa? Ja sä vielä pyytelet kauniisti että josko vois olla edes joskus kotona. Lopeta sen äijän passaaminen, ja ilmota kun tulee kotiin et sä olet sopinut et näät kaverin huomenna klo 10, sä hoidat lapset. Aivan sama onko sulla mitään sovittuna. Ellei mies anna autoa niin soita taksi ja menet ihan mihin tahansa. Kotiin sitten kun lapset on menneet jo nukkumaan.

En tekisi mitään moisella pikkupojalla. Miehellä on tasan samat velvollisuudet jos on tehnyt lapsia, olla niiden kanssa ja tehdä puolet kotitöistä.
ottaisin eron niin saisi poika ollla kavereiden kanssa ihan rauhass.
lapset eivät tee mitään tuollaisella isällä, joka siis aikuinen mies on kavereilla iltapäivällä kahdelta. käykö edes töissä missään? oikeesti? onko tuo mies vai onko hän alaikäinen?

Tiedän tunteen...Mies meni,teki,oli-minä olin vain lasten kanssa kotona..

Kunnes sitten yhtenä päivänä kiekaisin että nyt lähen minäkin.Minä järkkäsin muksuille hoitajan kotiin,ja lähdin.

siis tosi reilua. kuka hoitajan maksaa? kauhea homma tukiverkottomana alkaa hommata jos on ennestää väsynyt. kyllä mieellä on samat velvollisuudet hoitaa lapsiaan puolet ajasta ja hankkia hoitajia.

Yhteistyössä