Mä oon KALLIS!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä olin osastolla itsariajatusten takia, ja mul sit oli vierihoitaja 3vkoa. Tulee kalliiks se lysti kunnalle, maksaa vain 600e päivässä + tavalliset hoitopäivät (viikkoja) päälle (kuinka paljon ne maksaakaan tuohon lisäksi) . Mut toivottavasti se panis päättäjät ajatteleen, et jos auttais ja tukis ihmisiä ennenku on viime hätä kädessä ja m1 lähetteellä mielisairaalassa. Itselle toi maksaa vain 12e/vrk, tosi hyvä hoito eikä yhtään semmoista ku pelkäsin mielisairaalassa olevan

Mielisairaiden tulisi saada lääkkeensä ilmaiseksi. Minkälaista muuta tukea ajattelit millä voisi torjua / estä romahtaminen? Tämä onkin mielenkiintoista. Olen samaa mieltä että pitäisi ennakoida.

On lapsia, hirttopaikka ja välineet olivat valmiina, toinen vaihtoehto oli hukuttautuminen. Onneksi m1 kirjoitettiin ennen ku sain tehtyä itselleni mitään. Nyt sossutätit saa jutella miten tästä jatketaan, mä en vielä pysty edes ajatteleen mitä se tuo tullessaan

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hui, onneksi en hakeutunut hoitoon kun itellä oli noita ajatuksia :o

Onneks mä jouduin hoitoon, koska muuten mua ei olisi enää. Oli vain yksi työ tekemättä valmiiksi, sit oisin päättänyt päiväni. Sen työn sit mies teki valmiiks ku mä olin kokoamassa itseäni

niin ja ajattele kuinka kalliiksi oot tullu yhteiskunnalle koulutusmenoina, päivähoitomenoina, tk-menoina yms ennen tätä. ja meinasit vaan vetää töpselin irti seinästä. ei tää elämä oo mitään helppoa kenellekkään ihmiselle, mutta pahalla sisullakin täällä kannattaa vaan yrittää sinnitellä. elämä on kuitenkin niin ainutlaatuista, vaikka ei siltä aina tuntuisi.

Mua lähetetiin kerran kans sinne :/ kun sanoin miehelle etten halua elää,olin sielä 3pv,juu ei sielä ole hulluja toki niin kuin varma monet lulevat,aika rauhallinen paikka,mutta silloin se oli mulle shokki,mutta oikeasti nyt voin jopa itsekin sinne mennä jos joku otta,jos tulee hirveä olo

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
MITÄ TARKOITTAA VIERIHOITAJA?

hoitaja on vierellä yötäpäivää, kirjaa toiminnat ylös 15min välein.
Mulla oli psykoosi päällä, yritin sairaalassakin tappaa itseni hoitajan läsnäollessa useamman kerran. Sairaus ei taas katso, keneen se iskee. Mäkin olen ollut koko elämäni melko järkevä, mut sekasin menin täysin. Turha alkaa syyllistämään :( mä jo muutenkin syyllistän itseäni kaikesta mahdollisesta

Mistä se ap:n pönttö meni sekaisin? Oliko jo aiemmin oireita pöntön sekoamisesta ja sit tuli se viimeinen korsi joka taittoi kamelin selän vai tuliko kerralla liian iso taakka kannettavaksi?

Yhteistyössä