Mä oon just nyt niin väsynyt tähän raskauteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv33

Vieras
On odotettu ja toivottu kolmonen tuloillaan,mutta nyt on voimat ihan loppu. Vähän väliä huolestuttaa joku raskauteen tai synnytykseen liittyvä asia. Maha kipuilee,varsinkin iltaa kohden. Pitäisi ottaa rauhallisesti,mutta mies aina töissä ja yksin hoidan kodin ja lapset. Olisi niin ihana hyppiä ja olla taas 50kg energinen pakkaus,eikä tämmönen valas joka ei jaksa ruhoonsa nostaa kunnolla sohvalta. Istuminen on tukalaa,seistä ei jaksa,makaaminen ottaa selkään. Jospa huomenna olisi taas parempi päivä. Auttaa vaan kun saa vuodattaa. Kiitos.

Toisaalta odotan että tulisi jo se päivä,kun pääsen sektioon,mutta toisaalta pelkään,että jos kuolenkin siihen sektioon,niin pitäisi osata nauttia näistäkin päivistä. Tai jos vauvalle käy jotenkin,niin itseeni saan syyttää kun olen juuri nyt näin itsekäs paska. :(

Onkohan nää ajatukset edes normaaleja enää?

Eiköhän nuo ihan normaaleja ole... raskaushormoneissa pyöriskelevälle.
Itselläni rasakausaika oli kaikenkaikkiaan melko piinaavaa, ja odotti vain koko ajan, että lapsi syntyisi.

Lohduttaudu sillä, että eipä ole paljoa enää jäjellä.

Samat fiilikset, rv. 35. Eka tulossa. Olen jo aika valmis synnyttämään noin henkisesti :D raskaana olo ei ole mulle mitenkään mukavaa, odotan innolla sitä että vauva on ulkona.

Mäkin olin valaana ihan elokuun loppuun asti superhellekesänä 2010. Oli ihan hirveetä, mieli myllersi ja ahdisti, olo oli kamala, mitkään kengät ei mahtunu jalkaan enkä ollut vuoteen nukkunut. Meni 12 päivällä yli ja kivuliaita suppareita kolme viimeistä viikkoa joka päivä niin että kokoajan oli sellanen "Joko, joko?" -olo. Ei auta kuin toivottaa tsemppiä, kyllä se joskus on ohi kuitenkin ja mielikin tasaantuu.

[QUOTE="a.p";26608968]On kolmas sektio tulossa. Mitä sulle sanottiin toka sektion jälkeen? Niin muakin on alkanut nyt pelottamaan tämä loppuvaihe,että miten kohtu kestää.[/QUOTE]

Oli tosi hidas toka operaatio, paljon kiinnikkeitä. Silti leikannut lääkäri antoi luvan raskautua vaikka puolen vuoden päästä.

On kyllä ristiriitaiset fiilikset, tosi paljon haluaisin kolmannen lapsen (ehkä mieskin :) mutta ajatus sektiosta ei kyllä houkuttele. Ja pelkään jos maha jää tosi kipeäksi (ja ihan sama pelko kohdun kestämisestä on mullakin).

Onko sulle sanottu mitään voiko sitä kohdun kuntoa nähä raskauden edetessä, tuosta on niin ristiriitaista tietoa.

Jaksele ja kaikki menee varmasti hyvin!!! Saako udella mille viikolle sektio on sovittu, meneekö ihan täysiaikaiseksi? (ittellä olis olo että haluaisi sektion jo joskus 38 vkolla vimeistään)

Voi hyvin ja en tarkoittanu nostaa ikäviä ajatuksia mieleen!!!

Toka sektion jälkeen sanottiin että kolmas leikataan sitten 38+.
Niin on paljon ristiriitasta tietoa arven tarkkailusta,mutta viikko sitten lääkäri ultrasi arven ja sanoi sen olevan 5mm, eli on ihan hyvän paksunen. Sanoi kuitenkin että jos tulee kovia,jatkuvia kipuja arpialueella,niin tulla uudelleen ultrattavaksi.
Kiitos tsempeistä. Jospa tästä hengissä vielä selviäisi,ja huominen olisi parempi päivä.

Yhteistyössä