Mä oon järkyttyny

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Entäs sitten joku cd-levy? Ipanapa esim on tosi hyvä

Et kyllä kysynyt vinkkiä, mutta annoinpa silti...

Ärsyttää myös kun Legotkin alkaa olla taistelujuttuja melkein kaikki

No älä nyt ihan rajusti yleistä; Legoista löytyy kyllä Creator ja City-sarjaa, joissa ei ole taistelua nähtykään

Olisko ideaa että veisitte pojat johonkin sellaiseen paikkaan jossa eivät ole vähään aikaan käyneet? Retki metsään, saareen, kotieläinpuistoon? Lahjan ei tarvitse aina olla jokin tavara. Tai sitten annatte poikien itse päättää mitä haluavat (järkevissä hintatasossa tietenkin)

Se on sellaista nykyään, kun lapsilla jo on kaikkea.

Teilläkin alkaa olla jo sen verran isot lapset, että saattaisivat ymmärtää sen merkityksen, jos saisivat rahaa tililleen. Me ei ainakaan turhaa krääsää osteta yhtään. Nyt tyttö sai polkupyörän kun oli synttärit, mutta joskus annetaan tosiaan rahaa tilille.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Se on sellaista nykyään, kun lapsilla jo on kaikkea.

Teilläkin alkaa olla jo sen verran isot lapset, että saattaisivat ymmärtää sen merkityksen, jos saisivat rahaa tililleen. Me ei ainakaan turhaa krääsää osteta yhtään. Nyt tyttö sai polkupyörän kun oli synttärit, mutta joskus annetaan tosiaan rahaa tilille.

Paljonpa noita lohduttais tän ikäisenä se raha tilillä, kun saisivat ne käyttöön vasta kun ovat 18v. Tällaiset ehdot on tilin avaaja laittanu eli isovanhemmat. Trampoliinia joku ehdotti. Se olis ollukkin tosi kiva. Ongelma on tää meidän piha, joka on pelkkää rinnettä lähestulkoon. Ja niille parille tasaiselle paikalle ei voi laittaa, kun ovat autotallin edessä ja pannuhuoneen oven edessä :D

Mut kiitti ideoista, me jäädään miettimään.