Mä oon järkyttyny

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Käytiin eilen etsii pojille 5- ja 7-vuotissynttärilahjoja. Leluhyllyt pursuaa lähes pelkästään taistelu-, tappelu-, ym. figuureja |O Ja kun olis just jotain muuta oltu vailla...

Lautapelit, palapelit, autot ja moottoripyörät ei kiinnosta. Rakennuspalikoita ja legoja on jo vähän joka lähtöön... Samoin pihapelivälineitä.

Krääh.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Lahjakortti uimaan tai johonkin HoppLopp tyyppiseen leikkipaikkaan tai elokuviin on meillä kovia sanoja.

HoppLopp-tyyppisiä paikkoja ei oo lähimaillakaan. Leffassa käydään muutenkin. Uimaan menisivät mielellään, mut ei oo ketään kuka käyttäis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pidä lapsille retkipäivä.
Menette joko metsään retkelle tai syömään ja shoppaileen. Saavat lapset valita vaikka uudet paidat itselle.

Metsässä tulee käytyä aika usein, se kun on tuossa kivenheiton päässä. Eli sekään ei oikein lahjasta taida mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Mä ostan kirjoja :)
Meillä kun nuo kuuluu yhteen kirjakerhoon, niin sitä kautta tulee kirjoja. Ja kirjastoa käytetään ahkeraan, koska ei kaikkia kivoja kirjoja voi edes hankkia omaks.
Toisekseen, esikoinen ilmoitti, että ei sit kirjoja eikä vaatteita kiitos :whistle:

Tjuh, meidän kolmevuotiaskin leikkii aina että kepit on pyssyjä... mistä se on pyssyt edes keksinyt? Käsittämätöntä.

Muttei kai auta kun antaa lahjaksi jotain mitä toinen haluaa, halusi sitten äiti tai ei. Meidän 1.5vuotias tyttö kun kävi mummonsa kanssa lelukaupassa ja sai itse valita itselleen lelun, tämä käveli ympäriinsä ja katseli, mutta lopulta käteen jäi vain ja ainoastaan vaaleanpunaisista vaaleanpunaisin MyLittlePony. Minusta se on aivan järisyttävän ruma elikko- ja tyttö rakastaa sitä... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Tjuh, meidän kolmevuotiaskin leikkii aina että kepit on pyssyjä... mistä se on pyssyt edes keksinyt? Käsittämätöntä.

Muttei kai auta kun antaa lahjaksi jotain mitä toinen haluaa, halusi sitten äiti tai ei. Meidän 1.5vuotias tyttö kun kävi mummonsa kanssa lelukaupassa ja sai itse valita itselleen lelun, tämä käveli ympäriinsä ja katseli, mutta lopulta käteen jäi vain ja ainoastaan vaaleanpunaisista vaaleanpunaisin MyLittlePony. Minusta se on aivan järisyttävän ruma elikko- ja tyttö rakastaa sitä... :)

Vissiin meille sit tulee jotain kaameita tappokoneita ja murhaajaukkoja lahjaks :x

Pojat ovat siis veljeksiä?

Miten olisi yhteiseksi lahjaksi tramppa turvaverkkoineen? Tai kunnon uima-allas kesäksi? Uudet kunnon aurinkolasit molemmille? Snorkkeli ja räpylät kesäksi? Säätutkimusasema?