M
mitä teen
Vieras
En tiedä onko ne oikeesti niin pahoja.Hän on ku raivohullu välillä ja lääkkeeksi sai nyt diabamia useamman päivässä..Hänelle kun koettaakin jostain asiasta puhua on vastaus olen vakavasti sairas.Päivät menee nukkuessa ja raivotessa.Nyt hän on keksinyt että siskossani on vika hän ei ole katsonut perään kun saa kohtauksen.
Mä en vaan jaksa ymmärtää.Ite kärsin samasta mutta kohtaus tulee todella harvoin enkä mä syyllistä muita siitä.mitä tässä pitäs oikeen tehä/aatella
Mä en vaan jaksa ymmärtää.Ite kärsin samasta mutta kohtaus tulee todella harvoin enkä mä syyllistä muita siitä.mitä tässä pitäs oikeen tehä/aatella