Mä oon antanut miehelleni kaiken anteeksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria76

Vieras
Enkä kadu, vaikka olen pettynyt ja unelmani ovat hetkellisesti tuhoutuneet, kuten myös matto jalkojeni alta vedetty. Kompuroinnin jälkeen seison jälleen tukevasti omilla jaloillani, en luota enää sokeasti toiseen, mutta anteeksi olen antanut ja virheet sekä pahat jutut unohtanut. Uskon aurinkoiseen huomiseen, sekä siihen, että toinen on ottanut virheistä opikseen.

Enempää en kuitenkaan aio sietää. Nyt kun tunnen tarkalleen oman arvoni, osaan myös päästää irti ja jatkaa elämääni ilman toista, jos vielä loukkaa. Tällä hetkellä kuitenkin tunnen, että meillä on yhä se yhteinen, varma ja turvallinen tulevaisuus edessämme - se, mistä olemme yhdessä haaveilleet. Molemmat olemme valmiita tekemään paljon töitä tämän eteen.

Joskus on vain nieltävä ylpeytensä ja annettava mahdollisuus. Minun kohdallani se on tuottanut paljon hyvää ja kaunista, enkä onnellisempi voisi olla.

Kiitos paljon.

Ja mainittakoon, että en minäkään mikään puhdas pulmunen ole. Myös mieheni on antanut mulle paljon anteeksi. Puolin ja toisin olemme "joustaneet". Nuorena kun sitoutuu, joutuu kestämään yllättävän paljon, vaikka kuinka olisi hyvä kumppani. Eteen tulee paljon sellaista, mitä ei koskaan osannut kuvitella tai pelätä.

Yhteistyössä