Mä oon äippälomalla ja mies työttömänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiinnosta kysyn

Vieras
ja kaikki tulot lapsilisineen käteen on n.1800e kuussa. Sossusta ei olla haettu, eikä haeta mitään. Perheessä kolme lasta ja kaksi koiraakin. Ja ihan kivasti pärjätään taloudellisesti. Vuokraan menee 420e ja laskut on kuussa 300-400e. Shoppailuun ja huvituksiin menee rahaa kuussa 200-500e ja loput sit ruokaan.Pärjäisittekö meidän tuloilla?

No meillä samahomma. Paitsi että nyt olen itse kodinhoidon tuella ja marraskuusta lähtien taas äitiyslomalla minimiäippärahalla. Mies on kesän ajan työttömänä ja syksyllä palaa töihin. Omaa taloa rakennetaan ja lyhennykset 700-800e alkaa juosta loppuvuodesta. Hyvin tässä pärjätään, vaikka koko perheen yhteistulot on ehkä reilu 2000e

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä nuo shoppailut ja huvitukset pitää sisällään?? Melkoisen iso summa teidän tuloilla..

Harrastuksiin 100e(kuntosalikortit). Lasten kanssa puuhailu esim.leffassa käynti,hoplop tms...Shoppailu on lähinnä lasten vaatteita, leluja, kotiin tavaraa yms. Autoa ei oo, joten rahaa ei siihen kulu. Ja alkoo ei käytetä ja tupakkaa ei polteta.

No, meillä mä olen vanhempainvapaalla (minimillä ) ja mies työttömänä (satunaisia keikka hommia saanut) ja löytyy kaksi lasta, tulot ei siis paljon paskaakaan mutta kivasti pärjätään. Säästöönkin saadaan joka kk laitettua jonkin verran.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä nuo shoppailut ja huvitukset pitää sisällään?? Melkoisen iso summa teidän tuloilla..

Harrastuksiin 100e(kuntosalikortit). Lasten kanssa puuhailu esim.leffassa käynti,hoplop tms...Shoppailu on lähinnä lasten vaatteita, leluja, kotiin tavaraa yms. Autoa ei oo, joten rahaa ei siihen kulu. Ja alkoo ei käytetä ja tupakkaa ei polteta.

No siis todellakin pärjäätte, jos noin paljon menee kaikkeen tuollaiseen.

Uusimmat

Yhteistyössä