Mä oon aina luullut, että MAKSA on kallista

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...että MAKSA on hirveän kallista... Ja nyt kattelin koiralle lihoja tiskiltä, niin kaks jotain maksa"viipaletta" ( :x ) maksoivat reilun euron :o Siis ihan hyvän kokosia viipaleita jopa. Ja se oli nautaa. Possun maksat oli suhteessa vielä halvempia. Näinkö väärässä mä olen aina ollut? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Halpaahan se on.

No niin on juu! En ole sitä koskaan ostanut tai edes katellut kaupassa, kun en henk.koht. pidä siitä lainkaan. Nyt kattelin koiralle lihoja ja osui silmiin. Piti kattoa oikein moneen kertaan, että oikeestiko ne oli vaan euron... :xmas:

Maksaanhan kertyy kaikki raskasmetallit sun muut. itse en arvostais sitä kyllä :) toki kaikkee avoi luulla.... Olerko mieltnyt sittem maksalaatikon ja -makkarankin kalliiksi? :D

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Halpaahan se on.

No niin on juu! En ole sitä koskaan ostanut tai edes katellut kaupassa, kun en henk.koht. pidä siitä lainkaan. Nyt kattelin koiralle lihoja ja osui silmiin. Piti kattoa oikein moneen kertaan, että oikeestiko ne oli vaan euron... :xmas:

:D
Kovastihan ne tv-kokit aina jankuttaa että on niin aliarvostettu se maksa ja siksi halpaa. En kyllä itekään tykkää, en sitten yhtään :x

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ei se kallista ole koskaan mielestäni ole ollut =)

Ei siis varmaan olekaan, mutta mä oon LUULLUT aina, että se on =) Kai se johtuu siitä, että maksa on elimenä niin tärkeä ja arvostettu :D

Niin :D ja sitä ostetaan suht harvoin, tai ei ollenkaan, voi tosiaan tulla mielikuva, että hinnalla on enemmänkin osuutta asiaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja juuna:
Maksaanhan kertyy kaikki raskasmetallit sun muut. itse en arvostais sitä kyllä :) toki kaikkee avoi luulla.... Olerko mieltnyt sittem maksalaatikon ja -makkarankin kalliiksi? :D

Ei kun siis mä tarkoitin nimenomaan elimenä omassa tehtävässään - että siinä hommassa se on kyllä arvostettu, kun aika huonosti me tullaan toimeen ilman omaamme :D

Maksalaatikko on mun mielestä aina ollu halpaa, mutta maksamakkaran oon mieltäny kalliiksi... MITÄ HEMMETTIÄ??! :D Tää on taas kattokaa mun mielikuviani...ne on just niin tämmösiä :D Ei järjen hiventäkään! Mutta mä en oo ostanut muuta maksajuttua kaupasta, kuin -laatikkoa koiralle.

Halpaahan se on.

:D
Kovastihan ne tv-kokit aina jankuttaa että on niin aliarvostettu se maksa ja siksi halpaa. En kyllä itekään tykkää, en sitten yhtään :x

Mä tulen fyysisesti sairaaksi jo siitä hajusta, mikä lähtee kun maksaa kypsennetään. Tää juontaa juurensa jo lapsuudesta, kun parhaan kaverin mutsi aina paisto maksaa... :$ :x

Yhteistyössä