K
kuumettako?
Vieras
Hulluahan tämä on!!! Jos vähän alkaa näkyä pienlapsiperheessä valoa tunnelin päässä, niin jo sitä olis valmis alottamaan koko homman taas alusta. Mä oon vast 30, ja 3 lasta on jo ennestään. Nyt haaveena olis tehdä ulkomaan rantalomareissu, mut jotenkin mulla siintää mielessä et sen jälkeen kaiken vois taas alottaa alusta. Asiaa ''puoltaisi'' vielä sekin että olisi taas mahdollisuus olla kotona kun nuorimmaiset aloittaisivat koulun....
Mies ei oo ihan kauheen innossaan, mutta ei sekään sitä täysin oo tyrmännyt. Ei vaan olla kauheen vakavasti asiasta puhuttu....ja tiedän kyllä että ei loppupelissä olisi sitä vastaan kuitenkaan jos asiaa alettaisi tosiasiassa harkitsemaan. Lähinnä huomaan vaan ajatusteni karkailevan semmosen pienen nyytin perään nykyään aika usein.....
Anteeksi vaan ajatukseni, tuntui vaan että se tarvii johonkin kirjoittaa kun en uskalla sitä ääneenkään vielä sanoa
Mies ei oo ihan kauheen innossaan, mutta ei sekään sitä täysin oo tyrmännyt. Ei vaan olla kauheen vakavasti asiasta puhuttu....ja tiedän kyllä että ei loppupelissä olisi sitä vastaan kuitenkaan jos asiaa alettaisi tosiasiassa harkitsemaan. Lähinnä huomaan vaan ajatusteni karkailevan semmosen pienen nyytin perään nykyään aika usein.....
Anteeksi vaan ajatukseni, tuntui vaan että se tarvii johonkin kirjoittaa kun en uskalla sitä ääneenkään vielä sanoa