mä olisin jo niin valmis siihen että vauva syntyis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
viikot tosin vasta 36+3.
Öisin ei saa kunnolla nukuttua ku liitoskivut vaivaa. Päivisin olen todella väsyny ja kärttyinen ja hengittäminen todella raskasta. ripulilla ollu 3 päivää ja eilen illalla sain käydä oksentaa kaksi kertaa ku sänkyyn pääsin :( Raskauspahoinvointia ei ole ollut ollenkaan tän raskauden aikana..
sektiota odotellessa. pikkasen vaja 3 viikkoa siihen ja mä en enää jaksais odottaa :ashamed:

Tsemppiä, itsellä oli samat tuntemukset noilla viikoilla... Ja tosiaan nuo liitoskivut oli jotain kauheeta! Vauva päätti syntyä rv 41+5 :) Sulla onneksi "enää" 3 viikkoa ja saat vauvan syliin. Onnea matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Tsemppiä, itsellä oli samat tuntemukset noilla viikoilla... Ja tosiaan nuo liitoskivut oli jotain kauheeta! Vauva päätti syntyä rv 41+5 :) Sulla onneksi "enää" 3 viikkoa ja saat vauvan syliin. Onnea matkaan!

Kiitos. Aika ku menis nopeammin niin olis ihan kiva! Mies tekee pitkää päivää ja lapset kiukuttelee minkä ehtii ja sen takia aika tuntuu matelevan niiiiiin hitaasti.
Sulla meni kyl kivasti yli la:n :/

Juu, eikä tullut itsekseen vielä sillonkaan, vaan käynnistettiin. Mulla oli/on kanssa kaksi isompaa lasta kotona ja oli melkoisen lailla pinna kireellä siinä loppuaikoina. Varsinkin kun tohon toukokuun loppuun osui ne kunnon helteet ja lapset tarvi koko ajan jotain tekemistä. Itse olis voinut vajota sohvan pohjalle vaikka päiväks. Ja ai ihanuutta kun se mies sitten tuli sieltä töistä, tais olla päivän kohokohta sekä mulle että muksuille :D

Kuinkahan pitkään se olis siellä mahassa oikein pysyny jos ei olis käynnistetty :D No mulle ei tuu mitään kohokohtaa ku mies tulee töistä. se on niin väsyny ettei jaksa mitään ja nukahtelee sohvalle :( Siks tää voiski syntyä jo nyt että pääsen sairaalaan pakoon :D

tääl myös odotellaan syntyvän...viikkoja tosin jo kasassa 39+2 ..... huokaus näitä helteitä, ukkosta, ei mikään vaate sovi päälle...vauva painaa alas... turvotusta huomattavasti! painoa tullut liikaa... inholla odotan öitä, saa nukuttua huosti...
mut kyl se sieltä tulee mistä on mennytkin ....joskus :)

Täällä menossa rv 37+6 esikoisen odotusta. Nukkumaan en ole pystynyt viikkoihin ensin levottomien jalkojen, ja sen jälkeen selkäkipujen ja vessassa ramppaamisen takia... Olo tuntuu valtavalta ja todellakin "raskaalta" ;) En olis ikinä uskonu että itsensä kampeaminen ylös sängystä tai sohvalta voisi olla näin haasteellista! Synnytys alkaa jo jännittämään... Voimia kaikille kohtalotovereille, etenkin teille joilla on jo aiempaa katrasta hoidettavana!

Täällä odotetaan kans sitä h-hetkeä! rv 35+2 menossa ja tukalaa, nyt vielä nää helteet tähän päälle ni HUHHUH!
Tääkään äiti ei jaksais juosta esikoisen perässä tän mahan kanssa, IHANAA kun tästä pääsee eroon ja liikkuminen taas niiiiiiiiiiiiin ketterää :p

Mulla 36+1 ja oon kans niin kypsä jo tähän odottamiseen, helteeseen, turvotukseen ja kaikken. Voimat ihan loppu, ajatuskin esim. kaupassa käymisestä saa melkein kyyneleet silmiin :(

Yhteistyössä