Mä olin tukehtua nauruun (miehen iskurepliikki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kaveri tuossa tänään kertoi viikonlopun ravintolareissustaan, joka oli sangen huvittava. Samaan aikaan mua kyllä tietyllä tapaa vähän surettaakin, mutta kyllä mun päälimmäinen tunteeni on se, että luojan lykky mä olen varattu, eikä tartte enää etsiä ketään tuohon rinnalle :D

Kaveri (25v) oli siis ravintolassa iltaa istumassa ystävänsä kanssa ja he siinä juomisen lomassa vilkuilivat, josko ravintolasta löytyisi mukavaa juttuseuraa. Olivat bonganneet jonkun miesporukan, johon sitten pyysivät saada liittyä. Ja lupa irtosi.

Porukassa oli ollut mukana mies, joka oli ihan suunnattoman ujo. Sanaakaan tuo mies ei puhunut, eikä hän uskaltanut luoda kaveriini oikein edes katsekontaktia, vaan vilkuili vain aina pikaisesti ohimennen ja oli tietyllä tapaa vähän kiusaantuneen oloinen.

Vilkuilu kaveriani kohtaan tuntui lisääntyvän ja lisääntyvän illan edetessä ja kaverini mielestä miehen teki kovasti mieli sanoa jotakin, mutta rohkeus ei vaan tuntunut riittävän. Joten kaveri kysyi mieheltä ihan suoraan, että "onko sulla kenties jotakin sanottavaa tai kysyttävää?"

Mies vastasi ujostellen " on, paljonkin" ja näpräsi samalla ujona sormiaan.

Kaverini siihen sitten, että "no sano vaan".

Mies näpräsi edelleen ujona sormiaan, mutta rohkaistui ottamaan katsekontaktia. Samalla mies ujostellen kysyi " tieksä miten lujaa mun auto kulkee?".

Mä putosin aivan täysin, kun kuulin tämän tarinan :laugh: Toisaalta mua kyllä surettaa, kun se mies oli NIIN ujo...mutta mä en vaan voi sille mitään, että mä hihitän vieläkin, kun mietin sitä tilannetta :D

Mä jäin tuossa tarinassa miettimään, että onko tuo tavallista, että menee kysymään vaan joltain porukalta, että voidaanko liittyä teidän seuraan. Multa ei jotenkin luonnistuis. No mä en ole ollut vähään aikaan sinkkuna, joten ehkä vaan taidot ruosteessa. Varmaan uskaltaisin, jos olisin kaikki nämä vuodet treenannut taitojani tuolla kentällä.

Niin ja voiko tuohon kysymykseen vastata, että ette saa liittyä. Vai miten tuosta voi kohteliaasti kietäytyä, jos todella se toinen porukka ei nyt sillä kertaa haluaisi ketään siihen.

[QUOTE="sipinä";25207583]Mä jäin tuossa tarinassa miettimään, että onko tuo tavallista, että menee kysymään vaan joltain porukalta, että voidaanko liittyä teidän seuraan. Multa ei jotenkin luonnistuis. No mä en ole ollut vähään aikaan sinkkuna, joten ehkä vaan taidot ruosteessa. Varmaan uskaltaisin, jos olisin kaikki nämä vuodet treenannut taitojani tuolla kentällä.

Niin ja voiko tuohon kysymykseen vastata, että ette saa liittyä. Vai miten tuosta voi kohteliaasti kietäytyä, jos todella se toinen porukka ei nyt sillä kertaa haluaisi ketään siihen.[/QUOTE]

Kyllä voi mennä kysymään.
Yleensä käydään ensin silmäpeliä ja vilkuilua pöydästä toiseen, eli aika nopeasti sen huomaa, kehtaako mennä edes kysymään.

Jos ei halua ketään, sanoo "sori, meillä on omat jutut kesken" ja se siitä.

En iotse selvinpäin menisi, piukkuhuppelissa voisin mennäkin. Ja kun olen liikenteeseen lähtenyt, niin aina on kiva tavata uusia ihmisiä, aika äkkiä pääsee liukenemaan, jos ei seura niin nappaa.

Ja viisi vuotta jo varattuna, ei se siihen vaikuta. Baareissa käyn kuutisen kertaa vuodessa, yleensä ilman miestä. Miehen kanssa "pakolliset" pikkujoulut jne. siihen päälle, mukavaa on kumminkin päin.

[QUOTE="miikkis";25207588]Kyllä voi mennä kysymään.
Yleensä käydään ensin silmäpeliä ja vilkuilua pöydästä toiseen, eli aika nopeasti sen huomaa, kehtaako mennä edes kysymään.

En iotse selvinpäin menisi, piukkuhuppelissa voisin mennäkin. Ja kun olen liikenteeseen lähtenyt, niin aina on kiva tavata uusia ihmisiä, aika äkkiä pääsee liukenemaan, jos ei seura niin nappaa.[/QUOTE]

No sitten tietty, jos on ollut aika selkeää silmäpeliä ja kiinnostusta. Mutta ihan kylmiltään olis mun aika vaikea mennä...

Jotenkin tuo "sori meillä on omat jutut kesken" ei tunnu sopivan miesten suuhun. Mä olen tuota itse joskus käyttänyt, mutta mitähän miehet käyttää tuon tilalla?

[QUOTE="sipinä";25207583]Mä jäin tuossa tarinassa miettimään, että onko tuo tavallista, että menee kysymään vaan joltain porukalta, että voidaanko liittyä teidän seuraan. Multa ei jotenkin luonnistuis. No mä en ole ollut vähään aikaan sinkkuna, joten ehkä vaan taidot ruosteessa. Varmaan uskaltaisin, jos olisin kaikki nämä vuodet treenannut taitojani tuolla kentällä.

Niin ja voiko tuohon kysymykseen vastata, että ette saa liittyä. Vai miten tuosta voi kohteliaasti kietäytyä, jos todella se toinen porukka ei nyt sillä kertaa haluaisi ketään siihen.[/QUOTE]

Mulle ainakin se on ihan tavallista. Mitä suurempi porukka, sen hauskempi meno...joten jos vaikka lähden kahdestaan likkakaverin kanssa liikenteeseen, niin takuulla käydään kysymässä joltakin mukavantuntuiselta porukalta että saadaanko liittyä mukaan.

Aina on lupa saatu ja ollaan tunnettu itsemme aidosti tervetulleeksi mukaan porukkaan, eli kyllä se lupa on ihan vilpitön ollut :)

Oman miehenikin tapasin aikoinaan siten, että bongattiin hyvännäköinen mieskaksikko ja mentiin kysymään lupaa saada liittyä seuraan. Ja tässä sitä on nyt sitten oltu useampi vuosi siinä seurassa :)

Kyllä voi toki myös kieltää, jos siltä tuntuu. Sanomalla vaikka "me ollaan nyt vaan poikien/tyttöjen/kaverien/tms. kesken, joten joku toinen kerta".

[QUOTE="sipinä";25207592]No sitten tietty, jos on ollut aika selkeää silmäpeliä ja kiinnostusta. Mutta ihan kylmiltään olis mun aika vaikea mennä...

Jotenkin tuo "sori meillä on omat jutut kesken" ei tunnu sopivan miesten suuhun. Mä olen tuota itse joskus käyttänyt, mutta mitähän miehet käyttää tuon tilalla?[/QUOTE]

Eiköhän miehet mutise vaan että joo, mutta sitten juttele vaan omiaan eikä vastaile kysymyksiin kuin yksisanaisesti. Aika nopeasti siinä luulisi huomaavan, ettei seura niin innosta. (Näin on minullekin tehty, kun nuorena sinkkutyttönä olin aika innokkaassa humalassa :D)

En usko, että kukaan suoraan torjuu, vaikka niinkin voi toki käydä, ilkeinkin sanoin.

Harvemmin kai kukaan kylmiltään menee seuraan tunkemaan, ei sen silmäpelin tartte mitään flirttiä olla, ihan vaan katselua, että mikä tuo porukka on ja ottaako ne ulkopuolisiin edes katsekontaktia. Olihan tuossa loituksessakin katseltu ensin sopivaa porukkaa.

[QUOTE="miikkis";25207588]Kyllä voi mennä kysymään.

En iotse selvinpäin menisi, piukkuhuppelissa voisin mennäkin. Ja kun olen liikenteeseen lähtenyt, niin aina on kiva tavata uusia ihmisiä, aika äkkiä pääsee liukenemaan, jos ei seura niin nappaa.[/QUOTE]

No juurikin näin.

Yleensä ennen sitä pöytään menoa on luotu jokunen katse ja kenties hymykin, jolla on vähän tutkailtu tilannetta :)

Ja nimenomaan se uusiin ihmisiin tutustuminen, vaikka siis ihan kaverimielessä on ulkona istumisen yksi hyviä puolia :)

Mulle ainakin se on ihan tavallista. Mitä suurempi porukka, sen hauskempi meno...joten jos vaikka lähden kahdestaan likkakaverin kanssa liikenteeseen, niin takuulla käydään kysymässä joltakin mukavantuntuiselta porukalta että saadaanko liittyä mukaan.

Aina on lupa saatu ja ollaan tunnettu itsemme aidosti tervetulleeksi mukaan porukkaan, eli kyllä se lupa on ihan vilpitön ollut :)

Oman miehenikin tapasin aikoinaan siten, että bongattiin hyvännäköinen mieskaksikko ja mentiin kysymään lupaa saada liittyä seuraan. Ja tässä sitä on nyt sitten oltu useampi vuosi siinä seurassa :)

Kyllä voi toki myös kieltää, jos siltä tuntuu. Sanomalla vaikka "me ollaan nyt vaan poikien/tyttöjen/kaverien/tms. kesken, joten joku toinen kerta".

Kyllä mekin usein tyttökaverin kanssa lyöttäydytään johonkin porukkaan, mutta jotenkin me vaan ajaudutaan siihen jotain kautta. En kyllä muista että kertaakaan oltais menty kysymään, että hei saadaanko liittyä seuraanne.

[QUOTE="sipinä";25207602]Kyllä mekin usein tyttökaverin kanssa lyöttäydytään johonkin porukkaan, mutta jotenkin me vaan ajaudutaan siihen jotain kautta. En kyllä muista että kertaakaan oltais menty kysymään, että hei saadaanko liittyä seuraanne.[/QUOTE]

No mutta ei se loppupeleissä taida erota sitten kuitenkaan...te hivuttaudutte, me kysytään ihan suoraan :D

No mutta ei se loppupeleissä taida erota sitten kuitenkaan...te hivuttaudutte, me kysytään ihan suoraan :D

Tästä tuli sekin mieleen, että on kivempi pysyä porukassa, jos esim. vaihdetaan baaria, kun on reilusti kysynyt, että seuraan saa liittyä. Jos vaan hengaisin laitamilla ja ajautuisin, en välttämättä uskaltaisi niin rohkeasti jatkaa mukana. :D Jokainen tyylillään.

[QUOTE="miikkis";25207609]Tästä tuli sekin mieleen, että on kivempi pysyä porukassa, jos esim. vaihdetaan baaria, kun on reilusti kysynyt, että seuraan saa liittyä. Jos vaan hengaisin laitamilla ja ajautuisin, en välttämättä uskaltaisi niin rohkeasti jatkaa mukana. :D Jokainen tyylillään.[/QUOTE]

Mutta yleensä, jos seura on maittanut (vaikka oltaisiinkin hivuttauduttu), niin jos ovat lähdössä niin varmasti pyytävät meitä mukaan. Jos taas ei ole ollut kovin kivaa, niin saavat mennäkin keskenään.

[QUOTE="sipinä";25207608]No joo, ehkä näin. Mutta me ei jouduta siis sen riskin eteen että tultaisiinn suoraan julkisesti torjutuksi.[/QUOTE]

:O:laugh: Ok :D

Mä kyllä näen tilanteen ennemmin niin, että jos mun seuraani ei kaivata ja se mulle nätisti sanotaan, niin hyvä homma. Ilta ei siis mene pilalle vaan jatkuu mukavana kenties sitten josakin muussa porukassa.

Julkinen torjutuksi tuleminen ei siis ole mulle mikään ongelma :D

:O:laugh: Ok :D

Mä kyllä näen tilanteen ennemmin niin, että jos mun seuraani ei kaivata ja se mulle nätisti sanotaan, niin hyvä homma. Ilta ei siis mene pilalle vaan jatkuu mukavana kenties sitten josakin muussa porukassa.

Julkinen torjutuksi tuleminen ei siis ole mulle mikään ongelma :D

No mulle se on kyllä lievästi latistava tekijä, vaikka ei se tietty koko iltaa pilaa. Mutta ei ainakaan sitten ihan vierestä viitsi seuraavaa miesporukkaa alkaa tuijotella :-)

[QUOTE="sipinä";25207619]No mulle se on kyllä lievästi latistava tekijä, vaikka ei se tietty koko iltaa pilaa. Mutta ei ainakaan sitten ihan vierestä viitsi seuraavaa miesporukkaa alkaa tuijotella :-)[/QUOTE]

Joitain saattaa muuten ärsyttääkin hivuttautujat. Se on omituista, kun huomaa, että lähistöllä hengaa joku outo ja nauraa kertomillesi jutuille. :D

Tämä on niin makuasia. Kyllä minuakin käy harmittamaan torjunta, mutta siksi pelaankin aina varman päälle ja silmäilen etukäteen aika selkeät merkit, että uskallan lähestyä. Siinä vaiheessa usein jo toinen porukka lähestyy, jos kiinnostaa.

En muuten näin naisena kovin helposti lähestyisi naisporukkaa. Vain miehiä.

[QUOTE="miikkis";25207635]

En muuten näin naisena kovin helposti lähestyisi naisporukkaa. Vain miehiä.[/QUOTE]

Riippuu vähän minkätyyppisessä baarissa on. Olen raskaamman musiikin baareissa liittynyt sekaporukkaan tai naisporukkaankin. Rennompi meno ehkä?

Tosin tarkemmin ajateltuna olen liittynyt naisporukoihin muuallakin. Ehkä johtuu siitä että habitukseni on erilainen kuin naisilla keskimäärin niin en ole (varteenotettava) kilpailija :D

[QUOTE="miikkis";25207635]Joitain saattaa muuten ärsyttääkin hivuttautujat. Se on omituista, kun huomaa, että lähistöllä hengaa joku outo ja nauraa kertomillesi jutuille. :D

Tämä on niin makuasia. Kyllä minuakin käy harmittamaan torjunta, mutta siksi pelaankin aina varman päälle ja silmäilen etukäteen aika selkeät merkit, että uskallan lähestyä. Siinä vaiheessa usein jo toinen porukka lähestyy, jos kiinnostaa.

En muuten näin naisena kovin helposti lähestyisi naisporukkaa. Vain miehiä.[/QUOTE]

Nä mä en sanonut sitä hivuttautumiseksi, se toinen keskustelija otti tuon termin käyttöön. En tarkoita, että me jotenkin salakavalasti luovittaisiin jonkin porukkaan, vaan ne tilanteet menee esim. siten että toinen tapaa jonkun miehen jossain vaikka tiskillä ja alkaa jutella ja sitten siihen tulee toinen ja se mies ehkä kutsuu meidän pöytäänsä, jossa on taas pari muuta miestä. Viimeksi meni niin, että oltiin jo poistumassa baarista, kun kaksi miestä tuli vastaan ja toinen jäi heti katseeseen kiinni. Siinä vaan alettiin sitten heti heittää jotain juttua ja päätettiinkin yhteistuumin mennä pöytään istuskelemaan vielä.

Tai sitten usein niinkin, että katsellaan ja pidetään silmäpeliä niin kauan että ne miehet tulee meidän pöytään, jos on tullakseen.

Yhteistyössä