Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Ehkä anoppi halusi vain ilahduttaa "tuoreella" ruoalla.
Niin ja ehkä jos mä laitan silmät kiinni ja toivon oikein kovasti niin maailmaasakin on rauha..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Ehkä anoppi halusi vain ilahduttaa "tuoreella" ruoalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaako sua se et mies ja lapsi söi mieluummin anopin ruokaa ja sun tekemät pöperöt oli edelleen jääkaapissa kun tulit reissusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaako sua se et mies ja lapsi söi mieluummin anopin ruokaa ja sun tekemät pöperöt oli edelleen jääkaapissa kun tulit reissusta?
Ne oli mun miehen ihan itse tekemät ruuat..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaako sua se et mies ja lapsi söi mieluummin anopin ruokaa ja sun tekemät pöperöt oli edelleen jääkaapissa kun tulit reissusta?
Niinpä tietysti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaako sua se et mies ja lapsi söi mieluummin anopin ruokaa ja sun tekemät pöperöt oli edelleen jääkaapissa kun tulit reissusta?
Niinpä tietysti![]()
Jep ja hyvää oli kinkkuperunalaatikkoa parsalla ja kermalla.. nam..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaako sua se et mies ja lapsi söi mieluummin anopin ruokaa ja sun tekemät pöperöt oli edelleen jääkaapissa kun tulit reissusta?
Niinpä tietysti![]()
Miehes tais tykätä enempi äitinsä ruuistaja lapsi myös.
Kyllä mummi tietää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaako sua se et mies ja lapsi söi mieluummin anopin ruokaa ja sun tekemät pöperöt oli edelleen jääkaapissa kun tulit reissusta?
Niinpä tietysti![]()
Kyllä mummi tietää![]()
joo tosi hyvin tietää.. kun kuvittelee ettei poikansa pärjää kahta päivää yksin lapsensa kanssa.. p.s mies sei syönyt niitä ruokia jotka mummi toi koska ne ei oikeesti maistu miltään.. ei mausteita ja miehen diettiin liikaa kaloreita.. hyvin tietää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaako sua se et mies ja lapsi söi mieluummin anopin ruokaa ja sun tekemät pöperöt oli edelleen jääkaapissa kun tulit reissusta?
Niinpä tietysti![]()
Kyllä mummi tietää![]()
joo tosi hyvin tietää.. kun kuvittelee ettei poikansa pärjää kahta päivää yksin lapsensa kanssa.. p.s mies sei syönyt niitä ruokia jotka mummi toi koska ne ei oikeesti maistu miltään.. ei mausteita ja miehen diettiin liikaa kaloreita.. hyvin tietää
![]()
Ootko sä oikeesti noin kade miehes äidille että haukut jo sen ruuatki.
Ei ihme että miniöistä ei tykätä kun ovat tollassia nirppanokkia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Jos miehesi ei olisi tahtonut ruokia niin eiköhän hän olisi kieltäynyt ottamasta niitä. Tiedän, että naiset valittavat turhista, mutta tämä on ehkä typerimpiä valituksia ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja typerää:Mä en ymmärrä. Jos mun mies olis reissussa ja mun äiti tois mulle ruokaa vaikka mä olisin laittanut sitä itsekin ja mun mies alkais urputtaa siitä ja hermojaan kiristeleen niin hoh hoh.
naurettavaa.