Nyt oon kohta lukenut elämäni ensimmäisen Kingin loppuun nimeltään Naisen raivo ja tuohan oli ihan luettava
Onko kaikki Kingin kirjat samaa tasoa vai onko niissä jotain huippuja tai päinvastoin alituksia..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä diggaan Kingin tuotantoa.
Yliveto on se minkä nimeä en muista :headwall: Se missä nainen jää käsiraudoilla kiinni sänkyyn jossain korpimökissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Dean Koontz on se toinen tunnettu horroristi. Silläkin on parempia ja huonompia, mutta Kingiä ja Koontzia on eniten tullut luettua.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Dean Koontz on se toinen tunnettu horroristi. Silläkin on parempia ja huonompia, mutta Kingiä ja Koontzia on eniten tullut luettua.
Kiitos. Pitää testata :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä diggaan Kingin tuotantoa.
Yliveto on se minkä nimeä en muista :headwall: Se missä nainen jää käsiraudoilla kiinni sänkyyn jossain korpimökissä![]()
Julma leikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No onko mitään Kingiä "pahempaa" kirjailijaa jota voisitte suositella? Tykkäisin lukea kaikkea psykologisia jännäreitä jne.. Saa olla sellaisia miten selittäisin, ihmismielen sairaita tarinoita tai jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No onko mitään Kingiä "pahempaa" kirjailijaa jota voisitte suositella? Tykkäisin lukea kaikkea psykologisia jännäreitä jne.. Saa olla sellaisia miten selittäisin, ihmismielen sairaita tarinoita tai jotain.![]()
Oletko lukenut Dean R Koontzia? Musta ne on parempia kuin Kingin kirjat..
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä diggaan Kingin tuotantoa.
Joo, meiltä löytyy kanssa aika paljon Kingiä ja Koontzia. Ja löytyypä tuo Reginan laulukin ja se on kyllä täysin poikkeava totutusta Eddingsistä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Eddingsin kirjoittama Reginan laulu kannattaa kans lukea![]()
Mulla hyllyt pursuaa noita Knoozin kirjoja, ja ne on kyllä hyviä, toki muutama susikin mahtuu joukkoon..