Olin siinä ilmoittautumisluukulla, asia puoliksi kesken kun se hoitaja sai työkavereilleen kauheet kilarit. Ekana huusi yhdelle lääkärille tosi rumasti yhdestä potilaasta ja miten sitä on käytetty just paskalla ja kuskoon käytävälle ellei itse pääse vessaan (ihan suora lainaus).
Sit kun tämä lääkäri lähti pois alkoi ko. hoitaja pärisemään työkavereilleen että "tonkin vitun eukon (siis sen lekurin) pitäis hommata itselleen estrogeenilääkitys että sen kanssa vois tehdä töitä" yms.
Aikansa päristyään kääntyi muhun päin ja pyysi anteeksi ja sanoi ettei asia mitenkään liity munhun mutta että ko. lääkäri on vaan niin mahdoton ja hankala.
Mä en oikein tiennyt itkeäkö vaiko nauraa, jollain tais olla vähän paha päivä
Sit kun tämä lääkäri lähti pois alkoi ko. hoitaja pärisemään työkavereilleen että "tonkin vitun eukon (siis sen lekurin) pitäis hommata itselleen estrogeenilääkitys että sen kanssa vois tehdä töitä" yms.
Aikansa päristyään kääntyi muhun päin ja pyysi anteeksi ja sanoi ettei asia mitenkään liity munhun mutta että ko. lääkäri on vaan niin mahdoton ja hankala.
Mä en oikein tiennyt itkeäkö vaiko nauraa, jollain tais olla vähän paha päivä