Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:surullista , mut rentoa tappelua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja juu:surullista , mut rentoa tappelua![]()
Sitä juuri meinasin, sällit niin tosissaan, mutta humalatila hieman vahvahko![]()
Oli muuten melko keposat liikkeet kaikilla :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja juu:surullista , mut rentoa tappelua![]()
Sitä juuri meinasin, sällit niin tosissaan, mutta humalatila hieman vahvahko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja juu:surullista , mut rentoa tappelua![]()
Ihanat, kuin hidastetussa filmissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mie oon aikasemminkin nähny tän ja nauratti sillonkin
Kuhan kalja ei vaan kaadu...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Koskahan se alkaisivat Eurosportilla näyttämään tätä kamppailulajeista ehkä jalointa spuge fightingia?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Koskahan se alkaisivat Eurosportilla näyttämään tätä kamppailulajeista ehkä jalointa spuge fightingia?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mie oon aikasemminkin nähny tän ja nauratti sillonkin
Kuhan kalja ei vaan kaadu...
Joskus oon nähnyt, kun joku humalainen kaatuu, ainut mikä pysyi pystyssä,oli tottakai se pullo!![]()