Mä olen varmaan joidenkin mielestä kamala äiti koska...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
...likka menee kolmena peräkkäisenä viikonloppuna yökylään. Tulevana viikonloppuna siskolleni, sitten äidilleni ja sitten taas siskolleni.

Mä ehdotin siskolle ainoastaan syyskuun ekaa viikonloppua, mutta hän haluaa likan nytkin. Äiti taas ehdotti itte tuota seuraavaa v.loppua. Kamalaa kun likka joutuu olemaan rakastavien sukulaisten kanssa ja hänellä voi olla jopa hauskaa :'( ;)

Mutta joutuuhan se exäkin olemaan likasta yhtä paljon erossa :whistle: Tai no ehkä syyskuun ekana viikonloppuna ottaa likan toiseksi yöksi, ei tiedetä vielä.

mitä sä haet tolla että teet kokoajan tiliä missä lapses on yötä, kuinka kauan ja kuinka usein ja haukut itseäs huonoks äidiks.
onko tarkoitus että täällä kaikki kilvan kehuis kuinka hyvä äiti sä oot, vai mikä???

Alkuperäinen kirjoittaja mua kiinnostais tietää että:
mitä sä haet tolla että teet kokoajan tiliä missä lapses on yötä, kuinka kauan ja kuinka usein ja haukut itseäs huonoks äidiks.
onko tarkoitus että täällä kaikki kilvan kehuis kuinka hyvä äiti sä oot, vai mikä???

ilmeisesti

No kun täällä yleensä skitsotaan ehti jos lapsi on vaikka kerran pari kuussa jossain yökylässä.

No mutta elämä on elämistä varten ja elämäähän se juuri on, että on paljon rakastavia sukulaisia lapsen elämässä.

Koko ajan? :laugh: :laugh: En mä edes muista koska mä olisin vastaan aloituksen tehnyt :whistle: Ei mua tarvitte kehua, kunhan nyt tein tällaisen aloituksen. Kai se on sallittua? :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

ilmeisesti

Kaikille ei ole näköjään suotu kykyä ymmärtää hirtehistä, itseironista huumoria... Typistää kummasti näköpiiriä.

Scarlett, olet kyllä ihan hiiweä, ettäs tuolla tavalla menet tyrkkäämään lapset isoäidilleen ja tädilleen, järkyttävää!!!! ;-D

Lapsella varmasti on kivaa eikä siitä tarvitse huolehtia. Ilmeisesti olet itsekin tottunut olemaan lapsesta noin paljon erossa, mulla ei kyllä onnistuis. Ikävä olis niin valtava.

Mä olen ihan perseestä, koska lapseni ovat viikonkin muualla hoidossa. Olen painanut kahta työtä niska limassa koko kesän ja lapset lomailleet sukulaisten luona (ruoat on pakattu mukaan).

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Onko sulla oikeesti huono omatunto, kun vähän väliä teet tälläsiä alotuksia..

Ei ole ja jotkut ottavat taas kerran kaiken niin tosissaan :whistle: Luuletteko, että mä aivan oikeasti mietin, että olen huono äiti tämän takia? :laugh: :laugh:

Sä oot melkeen kolmenkymmenen ja jaksat aina tehdä näitä ihan hölmöjä alotuksia. Joku sua kyllä kalvaa.
Vie pentus vaikka joka toinen yö hoitoon, sitä sun ei tarvitse selitellä täällä. Ainoa kelle oot tilivelvollinen äitiydestä on lapsesi ja sinä, joku mättää kun sinä olet usein itseäsi muka huumorilla mollaamassa.

Et sä kyllä mikään ihanne mutsi ole mutta et huonokaan. Vai mitä kommenttia sä näillä haet?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

Ei ole ja jotkut ottavat taas kerran kaiken niin tosissaan :whistle: Luuletteko, että mä aivan oikeasti mietin, että olen huono äiti tämän takia? :laugh: :laugh:

Ei muuten...mutta mites se sanonta meni vitseistä ja niiden pohjautumisesta totuuteen..muistaako joku?

Aina kaiken kuittaa hymiöllä. Heheh kun naurattaa. Et taida olla ihan välkyimmästä päästä.
Tee sille saatanan kakaralles mitä lystäät mutta älä aina täällä hae huomiota näppärillä avauksillas.

Ehkä vähän huumorillakin voi ajatella. Pikkasen kieli poskessa tehty aloitus kun tällä palstalla riittää tiukkiksia päivästä ja viikosta toiseen.. :|

Ei muuten...mutta mites se sanonta meni vitseistä ja niiden pohjautumisesta totuuteen..muistaako joku?

Oliko se jotenki että totta aina toinen puoli..
:whistle:

No onhan toi aika paljon kieltämättä että arjet on päiväkodissa(muistaakseni) ja viikonloput muualla hoidossa mutta etköhän sinä tiedä mikä sulle ja lapsellesi on o.k määrä olla erossa.
Ja ilmeisesti siskosi on tosi läheinen tytön kanssa.

Vai pitikö vaan vastata ettet ole huono äiti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Vai pitikö vaan vastata ettet ole huono äiti :D

Ei tähän tarvinnut mitään vastata, koska mähän en mitään kysymystä edes esittänyt :whistle: Asia olisi eri jos otsikossa lukisi, että olenko huono äiti tms.

Voi elämä, kun taas meni herneitä nenään joillakin! :laugh: :whistle:

Ei mulla todellakaan mitään herneitä nenässä ole, älä kuvittele itsestäsi liikoja. Katsos kun ajattelu ei ole synonyymi ilmaisulle "vetää herneet nenään"....ihan vaan mietin asiaa ja sanoin mietintöni ääneen. Niinhän itsekin teet.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Voi elämä, kun taas meni herneitä nenään joillakin! :laugh: :whistle:

Ei mulla todellakaan mitään herneitä nenässä ole, älä kuvittele itsestäsi liikoja. Katsos kun ajattelu ei ole synonyymi ilmaisulle "vetää herneet nenään"....ihan vaan mietin asiaa ja sanoin mietintöni ääneen. Niinhän itsekin teet.

Miten herneiden vetäminen nessuun liittyy siihen kuvitteleeko joku liikoja itsestään :laugh:

joo näin se menee...

http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk

Yhteistyössä