Mä olen varmaan ihan kamala äiti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Kun en osaa kaivata lapsiani joka hetki kun oon niistä erossa.

Täällä kun moni itkee aina, että "lapset viikon/viikonlopun isällään, ihan kauhee ikävä". Mä oon varmaan sit ihan hirvee kun vien lapsiani hoitoon muillekin kuin isälleen (ei kyllä olla erottu) ja NAUTIN vapaa-ajastani. Olenkohan ainoa laatuani?

Täällä sit toinen :D
Poika lähti isänsä kanssa kyläilemään. Mä jäin kotiin, vapaapäivä töistä ja perheestä.
Meen illalla kaverin kanssa tupperikutsuille ja nautin vapaapäivästäni. =)
No, joo mun kyl piti pestä ikkunat kun ei oo pikkuapulainen kotona, mut kerkiihän ne ikkunat myöhemminkin pestä :D

ihan normia ettei aina kaipaa. äitiys on vain yksi ulottuvuus naisen elämässä, ei tartte potea huonoa omaautuntoa, jos joskus tahtoo elää itseään tai muitakin kuin lapsiaan varten.

No et oo kamala äiti. En ite kyllä katso olevani kamala äiti, koska pystyn olemaan erossa lapsistani ikävöimättä niitä hirveesti. Odotan jo kovasti sitä kohtaa lomasta, jolloin lapset lahtee iskän kanssa mummolaan ja mä jään yksin kotiin. Eikä tee tiukkaakaan olla pari yötä itekseen, olisin mielellään pitempäänkin ;)

Rakastan mun lasta hirmuisesti, enkä valita vaikka ollaan yhdessä aina ja ympäri vuorokauden, no mitä ny välillä töissä käyn.
Mutta silloin harvoin kun poika menee isälleen yökylään, niin nostan jalat pöydälle ja nautin :D

Yhteistyössä