Mä olen varmaan ainoa, joka tykkää "junttimiehistä" ja esim. siitä että mies EI ajele kainalokarvojaanD!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Voi se miehen kainalon hikikin tuoksua ihanalta jos nyt ei ihan kahden viikon hiet siellä ole :p

Viimeks tänään haistelin miehen kainaloa. Mikään ei ole seksikkäämpi tuoksu kuin miehen 'puhdas' hiki, jos tiiätte mitä meinaan?!

:wave: Mä tykkään kunnon miehisistä miehistä, etenkin sellaisista jotka osaa tehdä käsilläänkin näkyvää jälkeä ts. vasarat ja muut työkalut pysyy kädessä. Semmoisissa on munaa.
En voi sietää sellaisia babyface miehiä, joita naiset yleensä ihailee. Muhun vetoaa sellainen "rumankomea" miehisyys paremmin

:wave: Mä kuulun tähän pinoon kans, mun miehelläni on tälläkin hetkellä käet moottoriöljyssä ja muutakun partaansa se ei ikuna suostus ajelemaan, eikä oo tullu mieleen pyytäkään. Sellanen "äijä" -meininki on mun mieleen.

No ei munkaan miehen tartte kainalokarvoja ajella - kunhan naamansa siistii joskus :D .
Mun exä Sveitsissä oli kilpapyöräilijä ja tämä ajeli jopa jalkakarvansa että näyttää niissä naurettavissa pyöräilyshortseissa paremmalta ja että vastus pienenee :laugh: En tykänny en - useemmin ajeli jalkavillansa ku mie :kieh:

Mä en tykkää et mies ajelee kainalo- tai häpykarvojaan, mutta kyllä musta ois hienoa jos mun lapsen isä osottais vaikka sellasta kiinnostusta lastaan ja sen hoitoa kohtaan, että palstailis vaikka. Mun lapsen isä kun on vaan jotenkin niin välinpitämätön.

minuun nähe saapi ajella turpakarvansa ja munaskukarvat, mut jumanauta jos se alkaa jotai rinta/säärikarvoja ajelee niin hankin sen hoitoon. :xmas:
Tuola tuo miehekkäästi purkaa kattoa talosta, eilisen teki puita, joten voi olla melko miehekkäät aromit jossain vaiheessa.. :whistle:

Yhteistyössä