T
Turkilmas
Vieras
Oltiin tänään pojan kanssa terveystarkastuksessa. Mä olen täällä väittänyt että poika on 140 cm pitkä ja painaa 38 kg. No se on 136,5 cm pitkä ja painaa 37 kg :ashamed: :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miä:Minkä ikäinen poika?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:aikas painava.... vai? onko iso kokoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:valehtelet!
En mä enää |O :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Pakko laittaa tähän, kun meiän just 9 v poika on 134 cm ja 29 kg, näytti kyllä olevan pienimmästä päästä luokkansa pojista kevätjuhlissa ja oon luullut että on isommasta. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:soo soo....![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:soo soo....![]()
![]()
Mutta mä sentään tunnustin :saint: B)
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Pakko laittaa tähän, kun meiän just 9 v poika on 134 cm ja 29 kg, näytti kyllä olevan pienimmästä päästä luokkansa pojista kevätjuhlissa ja oon luullut että on isommasta. :headwall:
No meillä kyllä tuo terveydenhoitaja taivasteli miten pitkä poika on. Ja pituusennuste nousi jälleen, nyt se on 195 cm.
Pituus ei mahtunut enää ihan "normaali"käyrille, mutta paino vielä toistaiseksi. Ei kuitenkaan sais kauheesti paino nousta.
En vaan tiedä miten tuota painoa sitten kontrollois kun poika söis vaikka pieniä kiviä koko ajan ja jo nyt joudun rajoittamaan jopa ihan normaalin ruoan syömistä![]()