Mä olen vaan niin onnellinen :). Tuntuu ihanalta voida sanoa taas niin kun on tässä vähän tökkinyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Aurinko paistaa, on valoisaa ja kaunista, talolla hommat etenee huimaa vauhtia ja pian päästään täältä tönöstä pois. Tässä olotilassa on taas vaikea ymmärtää miten vielä muutama viikko sitten ahdisti. Oli paukkupakkaset, putket ja viemäri jäässä, sähköt osittain pois, sisällä tolkuttoman kylmä ja talolla hommat aivan persiillään. Ei paljon naurattanut, mutta itketti sitäkin enemmän.

Näin se elämä heittelee, eikä koskaan sais lakata uskomasta parempaan huomiseen :).

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
:) Kiva kuulla!

Joo, siis pikkujutultahan tuo kuulostaa, mutta on kyllä paljon kirjoitettua suurempi. Mä olin oikeesti jo niin rikki ja alakuloinen, että pelkäsin tosissani jo masennuksen palanneen.

Nyt tiedän että tavattoman raskas vaihe vaan tökki ja pahasti ja että nyt kun helpottaa, on taas helppo hymyillä :).

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Ne lattiatko on nyt sitte kuivat?

Juu :D. Meillä on jo saunan, kylppärin, kodinhoitohuoneen ja vessan lattiat laatoitettu. Kodinhoitohuoneen kalusteet on paikoillaan (siis rungot) ja mies lähtee tänään hakkaamaan laminaattia lattiaan.

Mä olen nyt miettinyt ja suunnitellut ihan kaikki taloon ja siis kaikki murheenkryynit on mietitty ja selvitetty. Kaikki tarvittava on tilattu ja toimitetaankin viikon sisällä. Nyt vaan siis keskitytään tekemiseen ja muuttamiseen :)

Yhteistyössä