Mä olen unohtanut maksaa vuokraa 2500e.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Niin. Olen ollut tammikuusta tähän kuuhun ttt-asiakas. Joka kuu olen lukassut päätöksen siihen kohtaan että maksetaan vuokranantajalle, ne kiinnittänyt huomiota summaan
Tänään tuli sitten 2500e lasku, kun eivät koko summaa olekkaam maksaneet, vaan itse olisi pitänyt loput laittaa.

No tottakai, oma virhe puhtaasti, tyhmyyttä ja huolimattomuutta.

Mutta hätä meinaa iskeä, ei mulla oo tommosta summaa ja vika maksupvä tiistao. Luuletteko että voisin saada sovituksi vaikka 100-200e lyhennykset, kun tulot on niin pienet ettei ole yksinkertaisesti varaa?

Vai laittaako ne meidät huomenna pellolle? Kysessä yksityinen kiinteistöomistusjuttu, ei kuitenkaan kaupungin asunnot.

aijaijai.. kokeile nyt heti maanantaina soittaa ja kertoa mitä on tapahtunut ja sovitella. vitsit kun kenkku tilanne, toivottavasti selviää! ja kyllä se nyt kuitenkin jotenkin parhain päin kääntyy, tuskin teitä heti pihalle heitetään! :)

Anteeksi nyt, olen tyhmä. En ymmärtänyt sori. Eli mikä on ttt-asiakas? Ja mitä siis olet maksanu ja mihin ja miksi et ole siis huomannu että summa on toi? Vai miten tää meni?

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Riippuu siitä oliko muistutuslasku vai oikeuden kautta tullut häätövaroitus.

Ota ihmeessä yhteys vuokranantajaan ja kysy suostuuko hän sopimaan maksuista.

Muistutus se oli.

Niin, soitan kyllä heti maanantaina.

ap...hei oijeasti siis - et ookaan siis provo?
no uskon että tuntuu vkl pitkältä.
en kyllä vielä tajunnut, miten yli 300 eur /kk on sulle jäänyt hämärän peittoon.

mutta pääasia, että löytyy maksuhalukkuutta. toivotaan että vuokranantaja ei ole yksityinen ihminen, vaan isompi lafka, joka kestää sen paremmin, että joutuu saataviaan odottelemaan.

eli vuokran määrä on ap lle ollut ihan tuntematon - tätä en usko

Yhteistyössä