A
ap
Vieras
Niin. Olen ollut tammikuusta tähän kuuhun ttt-asiakas. Joka kuu olen lukassut päätöksen siihen kohtaan että maksetaan vuokranantajalle, ne kiinnittänyt huomiota summaan
Tänään tuli sitten 2500e lasku, kun eivät koko summaa olekkaam maksaneet, vaan itse olisi pitänyt loput laittaa.
No tottakai, oma virhe puhtaasti, tyhmyyttä ja huolimattomuutta.
Mutta hätä meinaa iskeä, ei mulla oo tommosta summaa ja vika maksupvä tiistao. Luuletteko että voisin saada sovituksi vaikka 100-200e lyhennykset, kun tulot on niin pienet ettei ole yksinkertaisesti varaa?
Vai laittaako ne meidät huomenna pellolle? Kysessä yksityinen kiinteistöomistusjuttu, ei kuitenkaan kaupungin asunnot.
Tänään tuli sitten 2500e lasku, kun eivät koko summaa olekkaam maksaneet, vaan itse olisi pitänyt loput laittaa.
No tottakai, oma virhe puhtaasti, tyhmyyttä ja huolimattomuutta.
Mutta hätä meinaa iskeä, ei mulla oo tommosta summaa ja vika maksupvä tiistao. Luuletteko että voisin saada sovituksi vaikka 100-200e lyhennykset, kun tulot on niin pienet ettei ole yksinkertaisesti varaa?
Vai laittaako ne meidät huomenna pellolle? Kysessä yksityinen kiinteistöomistusjuttu, ei kuitenkaan kaupungin asunnot.