Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Juu. Viimeksi iski kanssa loppuvaiheessa "paniikki". Tuli sellainen olo että nyt täytyy ottaa hyppy tuntemattomaan, ja ei tiedä että pärjääkö vai ei. Samat fiilikset taas. Paniikki että miten pärjään päivät kahden pienen kanssa kun jo yhteenkin menee hermot. :ashamed:
Tiedän että hermot on kireällä tämän raskauden takia. Sattuu ja väsyttää ja pitäisi levätä ja juoda vettä. Jos ei lepää niin tulee huono omatunto. Jos lepää niin tulee huono omatunto kun ei ole pojan kanssa. Siten raivoan ja huudan ihan pikkujutuista lapselle. Varmaan jää kauheta traumat pojalle tästä minun raskausajasta. Olen ollut niin poissaoleva ja huono äiti. :'(
Tuo syyllisyyden taakka on ikävä. Mä olen myös potenut samaa oman poikani kanssa. Etenkin silloin kun olin pakkolevossa enkä voinut/jaksanut tehdä mitään pojan kanssa.
Tuskinpa sun lapselle mitään traumoja jää, eipä välttämättä ole edes huomannut sun olevan nyt poissaoleva ja huono äiti. Siis tarkoitan että ehkäpä olet tuota ihan vaan omassa päässäsi. :hug:
Ei ole omassa päässä vain. Mieskin sanoo että koko ajan huudan pojalle. En osaa enää puhua normaalilla äänellä. :ashamed: Täytyy mennä vessaan laskemaan kymmeneen monta kertaa päivässä etten oikeasti läppäse poikaa. Ja poika on kuitenkin ihan "vauva" vielä. Mutta välillä tuntuu että lapsi on suurinpiirtein antikristus joka vain hajottaa tätä kämpää ja on tahallan ilkeä. Niin asia ei tietenkään ole, mutta siltä välillä tuntuu kun siivoan pojan jälkiä sadatta kertaa.
Sitten muistelen aikaa ennen raskautta. Leikin pojan kanssa päivisin. luin kaikki kirjat jotka poika kantoi luettavaksi. Luin loruja ja jaksoi pelleillä ja naurattaa poikaa. Minulla oli älyttömän pitkä pinna. Ja en suuttunut kuin todella harvoin.
Nyt on koko ajan hermot kuin viulun kieli. :headwall: