Mä olen totaalisessa umpikujassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari olen

Vieras
Niin. Miehellä taas jälleen kerran ryyppyputki päällä, 6 päivää ollut jo kännissä. Yhteistä talolainaa on enemmän kuin tarpeeksi... Mies ei suostu muuttamaan tästä talosta mihinkään, ei myöskään pysty maksamaan yksin lainaa pois. Ei saa lainaa omiin nimiinsä koska luottotiedot menneet. Mulla ei riitä rahat maksaa talolainaa + vuokra-asuntoa, sossu ei avita, ei ole kuulemma heidän ongelmansa jos mies juo....
Mä en vaan voi enää pienen lapsen kanssa asua alkoholistin kanssa. Mutta ei kai ole muutakaan mahdollisuutta... Pää hajoo.

Pankki määrää myytäväksi ellei lainaa makseta. Otat yhteyden pankkiin ja kerrot asian niin he järjestävät neuvottelun miten asiassa edetään.
Sitten ilmoitus sossuun teidän, siis sinun ja lasten, tilanteesta. Avioero vireille ja asuntojonoon.

Ei se mikään umpikuja ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos teillä ei oo varaa taloon nii myytte pois.

Daa, mitäs sillä aikaa kun talo on myynnissä... ei se välttämättä ihan kovin nopeasti kaupaksi mene... valitettavasti...

Yleensä pankki ottaa tässä vaiheessa ohjat käsiinsä mikä tarkoittaa lähinnä hinnan kans pelaamista että asunto saadaan myytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja leevi:
Pankki määrää myytäväksi ellei lainaa makseta. Otat yhteyden pankkiin ja kerrot asian niin he järjestävät neuvottelun miten asiassa edetään.
Sitten ilmoitus sossuun teidän, siis sinun ja lasten, tilanteesta. Avioero vireille ja asuntojonoon.

Ei se mikään umpikuja ole.

Kiitos, tässä tuli vähän lisätietoa mulle, siispä soitan huomenna heti pankkiin :)
Sitä ei näköjään osaa itse ajatella mitään kun tarpeeksi ahdistaa!

Ahdistus sotkee aivotoimintaa. Kunhan muistat että kenenkään ei tarvitse asua kenenkään kanssa ellei itse halua.
Pankki on ollut tälläisten juttujen kanssa aika monta kertaa toimimassa eli se kyllä huolehtii että saa omansa pois. Sossu auttaa asunnon ja alkuunpääsemisen kanssa. Avioero hoituu maistraatissa. Puhelin käteen ja langat käsiin ja eteenpäin.

Yhteistyössä