MÄ OLEN TÄYNNÄ ÄMMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täynnä

Vieras
siis oikeesti onko ihmisellä jotain niin ku hemmetti pakko mielteitä siis asiahan menee näin mulla on ircissä sivut niinkuin on ystävällänikin ja no me jutellaan siellä kun asutaan eri paikkakunnilla ja mesessä ei olla samaan aikaan tuntuu niin sanotusti että koskaan ja sie viestit säilyy ja oottaa lukijaansa,meillä on eräs naikkonen joka on molempien ei ystävä täys bitc...suoraa sanottuna ja tämä on mustalla listalla molemmilla ja kuvat on meillä salattuna ettei näe kun oletus kuvat ja käy jollain toisella nimimerkillä lukemassa mitä niissä lukee,JA TÄNÄÄN MENI HERNE NENÄÄN VOI JEESUS tämä on mennyt kaikille sanomaan et haukutaan siellä hänen lastaan ja puoli suomee varmaan soittanut kohta ja haukkunut mut alimpaan hemmettiin ON SE HELVATTU KUMMA ETTÄ IHMISET ON NOIN UTELIAITA ETTÄ JOS LUKEE SE YRITTI HYMYILLÄ NIIN SEN HYMY OLI IRVISTYS NII ET KERTOKAAS MULLE KUINKA MONTAA IHMISTÄ MÄÄ HAUKUN TOLLA???tai ylipäätänsäkkin jos näkee sanan sieltä sanan täältä niin vetää tollasta??ja sitten yrittää saada rahalla jonkun murtautumaan mun koneelle jopa mun omalle veljelle tarjos rahaa että urkkii mun salasanat selville!eikö tommonen nainen ole jo latva vikanen??en tiiä enää mitä teen ja joo haukun tässä ja nyt mulla vaan on niiiiiiiiiiiiiiiiin pinna kireellä siihen muijaa!!!!!!!!kiitos sain avautua!ku ei ole ku seinä jolle huutaa.

Yhteistyössä