Mä olen tänään nähnyt niin paljon äitejä ja lapsia, että ainakin jonkun niistä on ihan pakko olla palstalainen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mies osti auton ja se saatiin liikkeestä vasta tänään (kun se katsastettiin ennen sitä). Me jouduttiin heittämään mies töihin, tappamaan aikaa koko päivä ja sitten hakemaan mies töistä autokauppaan.

Käytiin Kupittaan cittarissa, Seikkailupuistossa (ja tietty samalla Kupittaan puistossa), pyörittiin Piikkiössä ja lopulta vielä Raision Ikeassa.

Joka paikassa oli tosi paljon äitejä ja lapsia. Tai siltä ainakin tuntui kun olen jo tottunut siihen että täältä landelta ei paljon porukkaa bongaile.

Koitin katsella potentiaalista palstalaista, mutta enpä tiedä. Oli NIIN paljon eri ikäistä ja näköistä naista lapsineen ja sen miljoona raskaana olevaa naista. Tunnusta siis jos olit tänään samoissa paikoissa kuin minä :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mekin oltiin Kupittaan Cittarissa ja puistossa. Et sitte viittiny kertoo |O

Oikeesti :o . Sä kyllä ihan oikeesti kävit mielessäni, mutta en sitten viitsinyt niin lyhyellä varoitusajalla lähteä soittelemaan. Voihan hittolainen :| . Mihin aikaan olitte?

P.S. Kiitos mieheni tuhlailuinnolle toisen auton muodossa, mä pääsen nyt liikkeelle täältä landelta huomattavasti helpommin. Eli nyt voitais ihan tosissaan koittaa sopia ne Skanssi-treffit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Oikeesti :o . Sä kyllä ihan oikeesti kävit mielessäni, mutta en sitten viitsinyt niin lyhyellä varoitusajalla lähteä soittelemaan. Voihan hittolainen :| . Mihin aikaan olitte?

P.S. Kiitos mieheni tuhlailuinnolle toisen auton muodossa, mä pääsen nyt liikkeelle täältä landelta huomattavasti helpommin. Eli nyt voitais ihan tosissaan koittaa sopia ne Skanssi-treffit :D

Joskus kahden maissa oltiin. Kävin lääkärissä siinä lähellä.

Ja Skanssiin sitte joku päivä! =)

En ollu, mut mun kaveri oli raision Ikeassa joskus kuuden aikoihin tänään kun sille soittelin :D Ja viime viikolla myökin oltiin ja tuolla seikkailupuistossa myös!

muoks.muoks. Skanssissakin käytiin....mähän tunnen Turun seudun kohta kuin omat taskuni ;)

No juu, oltiin sit sentään eri aikaan siellä :). Me oltiin heti kasilta Cittarissa jonottamassa tuoreita korvapuusteja :p . Ja sieltä Seikkikseen. Lähdettiin pois puolen päivän maissa.

Koitetaanko Skanssiin vielä ennen koulun alkua?

Alkuperäinen kirjoittaja mimaka:
En ollu, mut mun kaveri oli raision Ikeassa joskus kuuden aikoihin tänään kun sille soittelin :D Ja viime viikolla myökin oltiin ja tuolla seikkailupuistossa myös!

muoks.muoks. Skanssissakin käytiin....mähän tunnen Turun seudun kohta kuin omat taskuni ;)

Me lähdettiin Ikeasta jo puol neljän maissa :).

Ja jep, tärkeimmät "nähtävyydet" selvästi plakkarissa :D

No juu, oltiin sit sentään eri aikaan siellä :). Me oltiin heti kasilta Cittarissa jonottamassa tuoreita korvapuusteja :p . Ja sieltä Seikkikseen. Lähdettiin pois puolen päivän maissa.

Koitetaanko Skanssiin vielä ennen koulun alkua?

up

Tuli mieleen tosta palstalaisen tunnistamisesta,että kun oltiin anopin luona kylässä ja siellä oli miehen serkku vaimoineen. Myöhemmin selvisi,että tää vaimo on yksi palstalainen täältä,kenen kanssa ollaan silloin tällöin muutama sana vaihdettu =)

Hehee..:D Tota välillä ajattelee jos näkee paljon äitejä..:D

Ja toi Skanssi on kyllä mahtava paikka, mut yksi miinus minusta.. siellä ei kyllä ollut mitään ilmastointia.. Huoh.. oli jotenkin hautovan kuuma kävellä jo sieltä parkkipaikalta sisälle ostoskeskukseen..:/ Tai sitten olin tottunut Myllyn ihanan viileään ilmaan:)

Yhteistyössä