Mä olen taas ihan ulalla yleisistä käyttäytymissäännöistä

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Tyttöni luokkakaveri soitti eilen tytölleni ja pyysi lainaan yhtä elokuvaa, tyttöni kysyi multa lupaa ja sai sen. Tyttöni kuitenkin unohti laittaa elokuvan reppuunsa ja niin sitten se luokkakaveri ei sitä saanut tänään.

Luokkakaveri oli soittanut äidilleen heti koulun jälkeen matkalla kotiin, ja tämä äiti soitti välittömästi mulle että ota nyt se elokuva mukaan ja tuotte sen meille sitten kun olette käyneet kaupassa. Tyttöni oli siis kertonut kaverilleen että haen lapset koululta ja me mennään kauppaan. No mä olin siinä vaiheessa jo vähän myöhässä lähtemiseni kanssa joten en ehtinyt hakea sitä filmiä ja sanoinkin sen puhelimeen sille kaverin äidille. Lupasin että voidaan toimittaa viikonlopun aikana jos sopivasti liikkeelle lähdetään.

Kaupassa huomasin että tää äiti oli vielä pistänyt viestiäkin siitä elokuvasta jossa halusi mun ilmoittavan koska tuodaan filmi.

Olenko mä outo kun mun mielestä tuntuu omituiselta tollanen käytös?

Sen verran hyvä kaveri tytölle kyseessä että kyllä mä sen voin viedä (ja vienkin jossain vaiheessa), mutta ärsyttää vaan tollanen "vaatiminen".

Melkein kyllä kiukuspäissäni pistin viestiä, että jos noin on kiire saada se niin käykää makuunissa.

Välimatkaa on melkein 2km (meidän tyttö sais kulkea itsekseen mutta kaveri ei) ja vettä sataa kaatamalla joten ei viitti tyttöjä vaivata. Kaverin äidillä ei ole autoa ja mulla on että siinä mielessä multa se vieminen sujuu helpoimmin.

Mutta mitään kiirettä en pidä sen filmin etsimisellä. Huomenna aamulla viedää kuopus reeneihin niin jos sillä reissulla sitten veis.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä laittaisin sävyisästi viestin, että tuomme jos/kun ajelemme kulmilla, mutta jos filmillä on kovasti kiire, niin saatte nopeammin varmasti saman videovuokraamosta.

jatkoksi vielä "tai hakemalla sen itse meiltä".

Jos mä olisin tuon äidin housuissa, niin ehdottaisin sitä, että tulisin itse hakemaan (kävellen, 2km yhteen suuntaan ei ole matka eikä mikään, ellei sitten ole 10 lasta hidastamassa tahtia) leffan, jos teille sopisi.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Jos mä olisin tuon äidin housuissa, niin ehdottaisin sitä, että tulisin itse hakemaan (kävellen, 2km yhteen suuntaan ei ole matka eikä mikään, ellei sitten ole 10 lasta hidastamassa tahtia) leffan, jos teille sopisi.

Kuopus on kolmasluokkalainen.

Eli ihmettelen myös miksei ehdottanut tulevansa hakemaan, niin mä olisin tehnyt.

Yhteistyössä