V
Vepasto
Vieras
Mua suututtaa ihan joka asia, en kestä tällä hetkellä edes kovia lasten leikkiääniä. Äsken olin lasten kanssa pihalla. Mies oli jättänyt grillihiilet ämpäriin keskelle pihaa. Kuopus tietenkin löysi sen ja tunki kätensä sinne. Mä olin kyllä melkein vieressä, mutta taisin juuri silloin katsoa muualle. :/ Sit kun oltiin käyty käsipesulla ja mä olin piilottanut sen ämpärin, niin mun oli pakko soittaa miehelle ja valittaa asiasta. Siis se ei tietenkään voinut odottaa siihen saakka, että mies tulee kotiin. :snotty: Sanoin miehelle puhelimessa, että muista ensi kerralla laittaa se ämpäri sellaseen paikkaan, ettei poika pääse siihen käsiksi. Mies kysyi mun mielestä erittäin ärsyttävällä äänensävyllä missäs ite olit silloin. Mä vaan tiuskasin, et vieressä olin, mutta en voi koko ajan seistä pojan vieressä. Sit mies käski mun viedä ne tuhkat johonkin mihin me kuulemma ne viedään. Lopetettiin puhelu, mutta en todellakaan ruvennut raahaamaan sitä ämpäriä mihinkään. Mun mielestä mies olisi voinut viedä ne tuhkat heti pois, kun tyhjensi ne grillistä. En mäkään jätä saksia pöydälle ja oleta että mies vahtii koko ajan poikaa ettei se ota niitä, saatika että miehen pitäisi korjata ne pois.
Ja sit asiaan: Onko tää tällaista seuraavat 9 kk? Tuleeko musta ainanalkuttavanainen?
:kieh: |O :|
Ja sit asiaan: Onko tää tällaista seuraavat 9 kk? Tuleeko musta ainanalkuttavanainen?