Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ookko tosissasi? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ookko tosissasi? :saint:
Se on niin ihana. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ookko tosissasi? :saint:
Se on niin ihana. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
*mukailee aikaisempaa ketjuaan*: ymmärrän mutta olen aika eri mieltä. Harva mies on niin rasvaisen tai hikisen näköinen, kuin se isukki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Se on niin ihana, lihaksikas ylävartalo niissä henkselihousuissa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä en osaa oikein suhtautua tähän paljastukseen - sehän oli sen perheen isä ja vanha kuin taivas! Tämä siis siitä näkökulmasta, että itse olin Lauran ikäinen jotakuinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä en osaa oikein suhtautua tähän paljastukseen - sehän oli sen perheen isä ja vanha kuin taivas! Tämä siis siitä näkökulmasta, että itse olin Lauran ikäinen jotakuinkin.
Me katsotaan sitä lasten kanssa dvd:ltä. Nyt parikymmentävuotta kun on välissä ollut, niin isäkin näyttää niiiiiiiiiiin hehkeältä.
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä voisin ehdottaa sulle tässä vaiheessa kuumeen mittaamista... Tai sit mun pitäis varmaan itsekin bongata sellainen dvd jostain ja katsoa, käykö mulle samoin.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minua suututti jo silloin lapsena 70-luvulla kun naisilla siinä sarjassa näkyi selvästi tavallisten sen aikaisten rintsikoitten rajat paitojen alta, pöh, ei epookista tietoakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Voi hyvä hyssykkä! Oot ollut tarkkasilmäinen lapsi. Mä en muista juuri mitään muuta kuin sen, että olin kade Lauran leteistä. Rintsikat on menneet mulla ihan ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä en osaa oikein suhtautua tähän paljastukseen - sehän oli sen perheen isä ja vanha kuin taivas! Tämä siis siitä näkökulmasta, että itse olin Lauran ikäinen jotakuinkin.
Me katsotaan sitä lasten kanssa dvd:ltä. Nyt parikymmentävuotta kun on välissä ollut, niin isäkin näyttää niiiiiiiiiiin hehkeältä.
:heart:
Mä voisin ehdottaa sulle tässä vaiheessa kuumeen mittaamista... Tai sit mun pitäis varmaan itsekin bongata sellainen dvd jostain ja katsoa, käykö mulle samoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Niin no, esikoisella oli eolen 39 astett, et oliskohan tarttunut.mut oikeesti, jos jättää sen kristilllisen hapatuksen pois, se on tosi hyvä sarja, jännäkin, ja kestää kyllä uudemman katselun ja ajan kulumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minua suututti jo silloin lapsena 70-luvulla kun naisilla siinä sarjassa näkyi selvästi tavallisten sen aikaisten rintsikoitten rajat paitojen alta, pöh, ei epookista tietoakaan![]()
Voi hyvä hyssykkä! Oot ollut tarkkasilmäinen lapsi. Mä en muista juuri mitään muuta kuin sen, että olin kade Lauran leteistä. Rintsikat on menneet mulla ihan ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Niin no, esikoisella oli eolen 39 astett, et oliskohan tarttunut.mut oikeesti, jos jättää sen kristilllisen hapatuksen pois, se on tosi hyvä sarja, jännäkin, ja kestää kyllä uudemman katselun ja ajan kulumisen.
Sinähän olet tietty kirjat lukenut, minusta se alku sarjana oli oikein hyväkin (silloin), mutta sitten kun oltiin jo ihan tämän sinun rakkautesi kohteen omakeksimissä jutuissa (muistaakseni ohjasi ja käsikirjoitti myöhemmin tai ainakin toista) niin ei enää kiinnostanut. =)
Alkuperäinen kirjoittaja aab:Mie 'rakastuin' häneen toisen kerran kun hää näytteli sarjassa Enkeli maantiellä...
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Niin no, esikoisella oli eolen 39 astett, et oliskohan tarttunut.mut oikeesti, jos jättää sen kristilllisen hapatuksen pois, se on tosi hyvä sarja, jännäkin, ja kestää kyllä uudemman katselun ja ajan kulumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja aab:Mie 'rakastuin' häneen toisen kerran kun hää näytteli sarjassa Enkeli maantiellä...
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja aab:Mie 'rakastuin' häneen toisen kerran kun hää näytteli sarjassa Enkeli maantiellä...
pidä kuule näppis erossa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja aab:Mie 'rakastuin' häneen toisen kerran kun hää näytteli sarjassa Enkeli maantiellä...
Siinä hän oli vielä hikisempi ja rasvaisempi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja aab:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja aab:Mie 'rakastuin' häneen toisen kerran kun hää näytteli sarjassa Enkeli maantiellä...
pidä kuule näppis erossa :kieh:
Pidän, pidän
ja itkin kyllä ihan oikeesti kuin tämä näyttelijä kuoli, oli vaan niin hyvä pakkaus =(