mä olen postittamassa huomenna kummilapsen lahjaa ja nyt tajusin ettei mulla ole ostettuna sen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "werna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"werna"

Vieras
sisarukselle mitään! Pitääkö mun sille jotain ostaa kun en ole sukua enkä kummi...Enhän mä paljon kerkee ees kun kotona olen klo 16 ja posti lähtee klo 17. Mitä mä nyt teen?

no ei mun mielestä tarvii, meillä lasten kummit ostaa vaan omille kummilapsilleen ja asia todellakin ok,en odota että pyöräyttelen penskoja ja odotan että jokaisen muksun kummi ostaa kaikille lahjat,mikä olikaan se kummin tehtävä taas?

ei mielestäni tarvitse, minä en osta kuin kummilapsille
lahjoja saisi ostaa aivan kauheat määrät jos kaikille sisaruksillekin ostaisi.
Minulla on 4 kummilasta ja näillä kaikilla yhteensä melkein 10 sisarusta sekä itselläni on myös 3 lasta niin minä en ainakaan rupea ostamaan jokaiselle jotain, kummilapset sekä omat lapset saavat pakettinsa ja mielestäni se riittää.

No ehkäpä en sitten osta mitään kun en kummi ole enkä sukuakaan.Sitten olisi eri asia jos oltais vielä kummilapsen kummisedän kans yhdessä mutta nyt saa sitten eno ostaa lahjan niin kummitytölleen kuin myös sisarukselle kun kerta kummankin eno on.

Mäkin ostin vain kummilapselle, hänellä on 3 sisarusta ja ovat vielä mun siskon lapsia. Mutta siskon kanssa on sovittu, ettei tarvitse muistaa kuin kummilasta, eikä meidän rahatilanne tällä hetkellä juuri salli muuta :)

Yhteistyössä