mä olen onnellinen!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
oikeasti.

siis mitään ihmeellistähän ei ole tapahtunut,mutta lauantainen juttelutuokio mihen kanssa oli aivan ihanaa. mä olen rakastunut uudelleen :D

tytöt kasvaa ja on aivan suloisia rakkasupakkauksia!!!

Mulla on kaksi aivan ihanaa kaveria. onhan niitä tietty muitakin ,mutta nää kaksi on mun sydäntä liki. <3

mulla vaan on semmoinen aivan mahtava fiilis parhaillaan.

elämä on ihanaa

heiii,tervetuloa kerhoon!!!!! =)

mä olen kanssa e-pillerien lopettamisen jälkeen ollut pakahtua onneen, kaikki on niin hyvin ja mun ympärillä on paljon ihania rakkaita ihmisiä. mulla on mhatava mies ja upea poika ja ylpeä olen molemmista =) lisäks on oma koti rakenteilla ja haettiin koiranpentu meille perjantaina :heart:

vaikka välillä tuntuu et ei jaksa ja hermo menee, niin silti se perusolo on kyllä tosi onnellinen :)

Minulla vähän samanlainen olo =)
Vauva on alkanut nukkua vähintään 7 tuntia putkeen, toisinaan koko yön ( 10 tuntiaki :o ), esikoinen uhmailee ja kiukuttelee joka asiasta mutta mitäpä tuosta. Kyllä kevät tekee ihmeitä, vaikka nyt tuulee ja välillä satelee ;)

Mahtaakohan johtua keväästä B)
Mä jo aloin harkita kaksisuuntaista mielialahäiriötä, mutta ehkä se on van toi kevät ja se kun alkaa olla parantunu 8 vuotta kestäneestä masennuksesta.

vastaan nyt mustana tähän ,kun en jaksa harmaana kirjoitella. eli minä olen ap....

mä oon nyt vasta itseni kanssa sujut. mä olen käynyt aivan kamalan kriisin itseni kanssa ja ollut aivan maassa,mutta kelleen en ole puhunut mistään vasta ,kun nyt. voi jummi ,kun se helpotti!!! nyt vasta voin avoimesti puhua mun 3 vuoden pahasta olosta....

:/

mutta nyt mulla on aivan fantastinen olo!!!!

mä tutstuin mun mieheen uudelleen ja rakastuin samalla :heart:

nyt jaksan taas hymyillä!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
vastaan nyt mustana tähän ,kun en jaksa harmaana kirjoitella. eli minä olen ap....

mä oon nyt vasta itseni kanssa sujut. mä olen käynyt aivan kamalan kriisin itseni kanssa ja ollut aivan maassa,mutta kelleen en ole puhunut mistään vasta ,kun nyt. voi jummi ,kun se helpotti!!! nyt vasta voin avoimesti puhua mun 3 vuoden pahasta olosta....

Se salailu vie niin paljon voimia, ettei niitä riitä enää toipumiseen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:

Se salailu vie niin paljon voimia, ettei niitä riitä enää toipumiseen. :hug:

tiedän.
mä yritin aina olla ,kun ei oliskaan ollu mitään. pidin kämpän siistinä tein ruuan,että ukolla on ruokaa ,kun töistä tulee muksut tyytyväisinä,mutta monta kertaa lysähdin itkemään ,kun jäin kotiin ,kun mies lähti töihin ja pahin aikahan oli ,kun vanhin neiti oli 1v6kk ja pikkuneiti noin 2kk. ok. synnytyksen jälkeinen masennus oli ,mutta minä en myötänyt ja näyttänyt kellekkään mitään. en jaksanut pitää kavereihin yhteyttä.mulla oli vaan buo muksut,kun sain pidettyä tyytyväisinä ,niin hyvä. osa syy oli toki kauhea univelka ,kun parhaimpina öinä ,nukkusin noin 3h...

ekasta vuodesta lasten kanssa kuljin sumussa. ja jos joku nyt kysyy ,että nauttisnko nuorimman vauva-ajasta,niin mä en muista siitä mitään muuta ,kun sen ,että mä olin poikki ja väsy

nyt vasta pystyn nauttimaan mun lapsista ja miehestäihan erillä tapaa ,kuin ennen.

antaa tulla vaan paskaa niskaan,mua ei enää pienet hetkauta!!

Yhteistyössä