Mä olen nyt vähän sekaisin (ja lisäks tein aika tökerön teon..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana...

Vieras
Mies oli eilen täällä paikallisilla festareilla, piti tulla ajoissa kotiin, mutta tulikin puoli neljän aikaan. Pitäis puolen päivän aikaan lähtee ajeleen Poriin päin.
Kuitenkin, sille yritti soittaa tässä aamulla joku typsy, numero on puhelimen muistissa, koska nimi luki siinä ruudulla. En vastannut, hiljensin vaan puhelimen.
Ja sit tää tökerö temppu, katoin miehen puhelimesta sen numeron ja kysyin tiedustelusta, ja tää typsy asuu turussa, ilmeisesti kuitenkin ollut eilen täällä tuolla festareilla.
Mies oli juuri alkuviikosta kolme päivää Turun seudulla...

Jatkoin tätä tökeröä temppuani ja luin viestit, on eilen lähettänyt viestiä tälle typsylle ja sit lisäks toisellekin (mieheni käy tällä parturissa). Tän parturinkin kännynumero oli muistissa. Mies oli kysellyt tältä parturilta, missä on ja parturi vastasi ettei ole festareilla vaan porukoillaan ja menossa nukkumaan. Mies oli siihen vielä vastannut, että "ajattelin vaan, että olisiks täällä, mäkin oon, että silleen".

Mä en nyt oikein tiedä, mitä mä ajattelisin. Miehelle jo sanon,että joku piip koitti soittaa ja se vastas että "jaa" ja nukahti takas.

Lisäks kun mä tein ton typerän tempun, että menin lukemaan sen puhelinta.

En mä tiedä...

Eipä kuulosta oikein lupaavalta noi muiden naisten numerot ja Turun reissu. Taitaa miehesi pettää sinua. Itse olisin tehnyt samanlaista salapoliisihommaa, jos miehlleni tulisi puhelu joltain itselleni tuntematoomalta naiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä olisin huutanu ja meuhkannu jo...
tuolla tavalla sain itsekkin tietää että miehellä oli säätöä naisen kanssa...
ei emäntä ääni jänteitä säästelly...ei...

Tekis mieli huuta ja raivota, mutta noiden muksujen takia en viitsis.. Mä ajattelin, että jos saatais sivistyneesti tää asia puhuttua. Koska mä en ainakaan halua elää tollasen kanssa, jolla on säätöä muidenkin kanssa.
Kun tää asia selviää, mä kirjotan mustana taas tästä.

Mun tekis mieli hakata sitä jollain tai jotain...

mun pahin painajainen... mä varmaan kuolisin :ashamed: tai ainakin nyt tuntuu siltä. Ei kyl meillä ukko enää nukkus tai jos nukkus,ni ihan yksin ja minä,lapset,koirat ja tärkeimmät tavarat ois hävinny.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mun pahin painajainen... mä varmaan kuolisin :ashamed: tai ainakin nyt tuntuu siltä. Ei kyl meillä ukko enää nukkus tai jos nukkus,ni ihan yksin ja minä,lapset,koirat ja tärkeimmät tavarat ois hävinny.

Mä oon vaan nyt niin sekasin, että mä vaan istun tässä koneella. Meillä on kaks lasta, yli 10 vuotta oltu yhdessä ja vuosi naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Miksi mies ei voi olla pelkästään kaveri naisten kanssa?
Jos miehelles ois aamusta soitellut vieras mies, niin olisitko alkanut samanlaisen salapoliisityön?

Voi olla kaveri, mutta ainakin meillä tiedetään toistemme kaverit nimeltä, ei tarvi salassa niitä pitää. Tai jos tuo ukko alakas hyvin salailemaan niin vois kuulustelu tulla.. 0.o

Aijai...sitä se avioliitto tekee. Siks me ei mennäkkää koskaan naimisiin On tutkittu että avioliiton solmiminen huonontaa melko isolla prosentilla pariskunnista suhdetta..en yleistä!
Petturimies, lähe ilman sitä poriin!

Jos miehelles ois aamusta soitellut vieras mies, niin olisitko alkanut samanlaisen salapoliisityön?

Sepä siinä onkin, kun se on vieras, eikä mulla ollut hajuakaan kuka se oli. Mun mielestä kavreista voi kertoa, on se sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Minä olisin poistanut numerot puhelimen muistista! Mutta nostanut siitä huolimatta metelin. parisuhteessa eletty pitkästi toistakymmentä vuotta ja minusta mulla on oikeus tutkia miehen känny. Samallalailla miehellä on oikeus tutkia mun känny ja sähköposti.

Jos nää naiset ois niinsanotusti kavereita niin mikspähän "nyt harmaana.." täällä asiasta kirjottelis..nimet ois ollu puhelimessa heti tuttuja niin mitäpä niitä tutkimaan sen kummemmin. Näin ainaski ite aattelisin. Jos yhteiseloa on ollut jo jonkinaikaa niin kyllähän sitä varmaan toistensa kaverit jollainlailla tietää. Tää nyt voi olla vaan epäluulosen puhetta mutta mun exä petti mua mennen tullen ja tää kuulostaa just SILTÄ touhulta..

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana...:

Sepä siinä onkin, kun se on vieras, eikä mulla ollut hajuakaan kuka se oli. Mun mielestä kavreista voi kertoa, on se sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Mutta jos miehesi on tutustunut tähän henkilöön vasta edellisenä päivänä, eli siel festareilla?
Se toinen numerohan oli miehesi parturin ja senhän jo tiesitkin.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Kyllä minä nyt ensin vähän tiedustelisin asioitten laitaa, ennen kuin olisin pakkaamassa kenenkään tavaroita :)

Mä haluaisin ihan rehellisen vastauksen mieheltä, että missä mennään. Enhän mä sitä estää voi, jos sillä toinen on, mutta kuitenkin tässä on yhteistä taivalta sen verran takana, että olis asiallista selvittää tää.
Mutta kyllähän mä sen vastauksen tiedän, että "ei se mitään ole".

Mutta jos miehesi on tutustunut tähän henkilöön vasta edellisenä päivänä, eli siel festareilla?

Joo, mutta mitä sen parturin känny numerolla tekee, kuitenkin sille varataan aika ihan lankapuhelimesta.
Mutta eiköhän tää asia selviä vielä tänään, mitä sitten ikinä onkin.

Joo, mutta mitä sen parturin känny numerolla tekee, kuitenkin sille varataan aika ihan lankapuhelimesta.
Mutta eiköhän tää asia selviä vielä tänään, mitä sitten ikinä onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Kyllä minä nyt ensin vähän tiedustelisin asioitten laitaa, ennen kuin olisin pakkaamassa kenenkään tavaroita :)

Mä haluaisin ihan rehellisen vastauksen mieheltä, että missä mennään. Enhän mä sitä estää voi, jos sillä toinen on, mutta kuitenkin tässä on yhteistä taivalta sen verran takana, että olis asiallista selvittää tää.
Mutta kyllähän mä sen vastauksen tiedän, että "ei se mitään ole".

Ymmärrän kyllä, että haluat ja se sinun pitäisi kyllä saadakin. Tietysti. Mutta mitä nyt olen käsittänyt, niin pettäjät harvoin pistävät sitä salarakkaan numeroa sinne puhelimeen ihan suoraan tämän nimellä, se piilotetaan jonnekin.

luin kerran 10v sitten mieheni päiväkirjaa ja sieltä luin että oli ollu exän kanssa sängyssä...aivan kamala olo..toisaalta olisin halunnu huutaa ja raivota, mutten voinu kertoa että olin lukenut hänen päiväkirjaansa...

Yhteistyössä