Mä olen nyt melkein varma että oon raskaana :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Nenä ollut tukossa jo kohta 2 viikkoa ja nyt kunnon flunssa päällä, ei kuitenkaan kuumetta. ja nyt pari päivää tullut kellertävää limaa alakerrasta!(yäk,tiedän)Menossa kp 30/27-32. Vielä odotan ainakin pari päivää että vois testata. :) voiiiiii kun tää olis nyt sitä <3

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
mulla 3 raskaus menossa ja yhdenkään alkuaikoina ei mulla ole ollut flunssan oireita...mut tsemppistä sulle

No tietty tää voi olla ihan jotain muutakin mut useilta oon kuullu että flunssa pukkaa päälle alkuraskaudes. tiedä sitte :)

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Flunssa on sairaus, ei raskausoire. Se ei tokikaan sulje pois sitä mahdollisuutta, että olisit raskaana. Se ei myöskään sitä todista.

Joo, en mä väittänytkään että se on raskausoire. Sellaista kuulin ja oon lueskellut että naisen vastustuskyky heikkenee raskaaksi tullessa, että siitä johtuis. En ikinä ole sanonut että flunssa on raskausoire :D ja kuten sanoin, voi olla ihan jotain muutakin, raskauteen liittymättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tsemiä! Mullakin oli nenä tukossa alkuraskaudessa. :) Minusta voisit jo testata! :)

Mä nyt odotan ainakin huomiseen ja testaan sitte jos ei menkat paukkaa paikalle!:) oon menossa tänään yöksi töihin,arvaa vaan kuinka pystyy taas olla ajattelematta koko raskausasiaa ja jos olis tärpänny ja ja ja.. :) no eiköhän se pian selviä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oisit tehny vaan tänään jo testin. arvaa vaan pystytkö sä oleen miettimättä et oonkohan vai en jos et sitä testiä ennen vuoroa tee ;)

No en pystykkään :D mut saattaahan olla ettei se vielä välttis näykkään, jos siis olisin raskaana. Ku toi mun kierto heittelee aika paljon, 27-32 ja nyt 30päivä menossa. No huomenna sitten :) Ei sais vaan liikaa taas innostuu.. mut ei tälle mahda mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oisit tehny vaan tänään jo testin. arvaa vaan pystytkö sä oleen miettimättä et oonkohan vai en jos et sitä testiä ennen vuoroa tee ;)

No en pystykkään :D mut saattaahan olla ettei se vielä välttis näykkään, jos siis olisin raskaana. Ku toi mun kierto heittelee aika paljon, 27-32 ja nyt 30päivä menossa. No huomenna sitten :) Ei sais vaan liikaa taas innostuu.. mut ei tälle mahda mitään!

Hei, Tein testin 15 min sitten ja haalea plussa tuli!! Esikoinen saatu aikaan hoidoilla, eli tämä on luomuihme. Mulla samanlainen kierto kun sulla ja tänään kp 30. Nyt lähetin miehen apteekkiin uuden testin ostoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

Hei, Tein testin 15 min sitten ja haalea plussa tuli!! Esikoinen saatu aikaan hoidoilla, eli tämä on luomuihme. Mulla samanlainen kierto kun sulla ja tänään kp 30. Nyt lähetin miehen apteekkiin uuden testin ostoon :D

hei, onnea. tuohan on jo kerrassaan mahtavaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

Onnea paljon!!! :) voi kun mullekkin tulis plussa. mä nyt maltan mieleni vielä huomiseen, jos ei oo menkat alkanu siihen mennes. mutta ooooiken paljon onnea sulle!! <3

Yhteistyössä