Olenko Mä nyt sitten raskaana keskeytetystä yhdynnästä?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kata"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kata"

Vieras
Me ollaan miehen kanssa käytetty keskeytetystä yhdyntää "ehkäisynä" puolisenvuotta. Kierto noin 27 päivää. Nyt kp 30. Menkkamaista juilintaa nyt kolmatta päivää. Ei kuukautisia ei näy eikä kuuluu. Kauheasti väsyttää ja pyörryttää. Kannattaisikohan huomenna varmuudeksi testata.
Minä salaa toivon raskautta. Mies ei ole 100% lämmennyt, mutta on toki valmis isäksi kolmatta kertaa jos "ehkäisy" pettää :).

No itse on riskinsä ottanut. Kyllä hän tietää, että näin voi tulla raskaaksi. Mutta en nyt ihan oikeasti uskonut että minä voisin keskeytetystä raskaaksi tulla kun meillä on lapsen teko aina ollut melko vaikeaa. Pitäisi varmaan testata.

Käyn huomenna hommaamassa testin jos kuukautisia ei sitä ennen näy. Pitää nyt vielä sanoa, että me oltiin sovittu että aletaan yrittämään syksyllä, joten ei tämä nyt mitenkään voi katastrofi olla miehelle.

Meilläkin käytössä keskeytetty ja musta tää on hyvä ratkaisu, kun ei mulle mikään hormonaalinen ehkäsy sovi eikä kumejakaan oikein voi käyttää. Kokeltu on kaikkea ja ehkäisy on vaan muuttunut ongelmaksi ja päätettiin sitten siirtyä keskeytettyyn, joka ei ole ehkäisy tietenkään, mutta toiminut nyt pian 2 vuotta.

Raskaus tähän hetkeen ei todellakaan olisi toivottu, mutta näillä mennään :)

Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin;28174790:
Meilläkin käytössä keskeytetty ja musta tää on hyvä ratkaisu, kun ei mulle mikään hormonaalinen ehkäsy sovi eikä kumejakaan oikein voi käyttää. Kokeltu on kaikkea ja ehkäisy on vaan muuttunut ongelmaksi ja päätettiin sitten siirtyä keskeytettyyn, joka ei ole ehkäisy tietenkään, mutta toiminut nyt pian 2 vuotta.

Raskaus tähän hetkeen ei todellakaan olisi toivottu, mutta näillä mennään :)

Piru sinut periköön jos raskaaksi tulet ja abortin teet :(

Meillä ei ole koskaan käytetty muuta ehkäisyä kuin keskeytettyä. 3 raskautta ihan oikeasti yritettyjä ja ei yhtään vahinkoraskautta. Yli 20 vuotta käytetty. Mielestäni sopii mainiosti aviopareille, joille vahinkokin olisi tervetullut ja joiden mies osaa asiansa...

lisättäköön vielä, että meillä käytettiin keskeytettyäyhdyntää 2kk ennen raskautumista. Mieheltä vielä ihmettelin että muistiko aina ottaa aina ulos ajoissa ja sanoi olevansa 100% varma asiasta. Oltiin kyllä tietoisia raskauden mahdollisuudesta, mutta yllätti kuitenki että miten helposti ne vauvat meidän tapauksessa saa alkuna.

-kirjoittaja 14

En ole raskaana, joten älkää turhaan menettäkö malttianne ;). Ja kyllä, näin myös jatketaan keskeytetyllä kesään asti ja sitten aletaan oikeasti yrittämään.

En ole raskaana, joten älkää turhaan menettäkö malttianne ;). Ja kyllä, näin myös jatketaan keskeytetyllä kesään asti ja sitten aletaan oikeasti yrittämään.

Onko tuossa keskeyttelyssä mitään järkeä jos on tarkoitus kesällä sitten alkaa oikeasti yrittämään. Ei ihminen ole kuin kone johon laitetaan kolikko niin se pullauttaa tuotteen pihalle. Vai onko mies pihalla tästä päätöksestä?