Mä olen niin yksinäinen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituinen otus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituinen otus

Vieras
Kaipaan kaltaistani seuraa, mutta ei kai sitä vaan ole. Mä oon aina kokenut olevani täysin ulkopuolinen kaikesta, ihan kuin en edes kuuluis tälle planeetalle. Jo lapsena koin, että oon vaan "käymässä" täällä, en ole oikeasti samanlainen kuin muut. Muistan, miten musta tuntui omituiselta olla ihmisruumissa, oikeasti. Koin ihan selkeästi, että tämä ihmiselimistö on vain jokin "kulkuneuvo" ja oikea minä olen täällä sisällä, en kokenut vartaloani mitenkään minuun kuuluvaksi. Olin vankina sen sisällä. Ja muista miten heräsin monta kertaa tunteeseen, kuin irtaantuisin ruumiistani ja säikähdin.

Nyt aikuisena mä tiedän asioita ennalta, tiedän ihmisten tunteet ja fiilikset kuin lukisin ne kirjasta suoraan. Koen henkimaailman kuin tämän fyysisen maailman, enkä pelkää mitään outoja asioita mitä minulle tapahtuu.

Edelleen olen täysin ulkopuolinen, erilainen kuin kaikki muut :( Nyt jo suht tottunut sentään tähän ihmiskehoon ja ihmiselämään, mutta silti jokin minussa kapinoi tätä kaikkea maallista vastaan, en kuulu tänne, en tykkää tästä, mulla on ikävä. Ikävä toisia kaltaisiani, mutta ei semmoisia taida olla :(

Ja ihan terveen paperit minulla on, koulujakin olen käynyt ja koettanut sinnitellä täällä kuten te muut ihmiset.

:(

Miksi ihmeessä sitten otitte ihmisen olomuodon? Toisaalta ei se henkienkään elämä vättämättä ole ruusuilla tanssimista. Ihmisetkin pelkäävät ja lapset jos on vaikkapa mörkönä niiden sängyn alla.

On tosi inhottavaa jos ivataan. En mäkään ivaa sinun tekemisiä. Kaikille se elämä ei ole samanlaista kuin sulle ja joillekin se oma kroppa tai elämä ei tunnu omimmalta. Koen että en kovin kauaa ole täällä, kun kaikki on niin vierasta.

[QUOTE="huuu";22374929]Miksi ihmeessä sitten otitte ihmisen olomuodon? Toisaalta ei se henkienkään elämä vättämättä ole ruusuilla tanssimista. Ihmisetkin pelkäävät ja lapset jos on vaikkapa mörkönä niiden sängyn alla.[/QUOTE]

Niin. Sen kun tietäis. Ehkä joku typerä hetkellinen päähänpisto "miltähän tuntuis olla ihminen?". No, nyt tiedän miltä tää tuntuu. Eikä tässä kai muuten mitään vikaa oliskaan, mutta mä en jaksa (ymmärtää) ihmisiä ja niitten idioottimaista käytöstä. Kaikesta pitää aina tapella, oma etu on aina etusijalla, raha on se tärkein, toisten tappaminen ei tunnu missään, luonto ei ole minkään arvoinen. Ihmisillä on joku ihmeen omanapa-syndrooma, millään muulla ei ole mitään arvoa ja kehtaavat vielä tituleerata itteensä luomakunnan kruunuiksi. Jep. Luomakunnan kruunu, joka surutta tuhoaa luonnon ja oman elinympäristönsä, toiset lajitoverinsa eläimistä puhumattakaan. Ja sitten ollaan vielä niin hemmetin idiootteja, että kuvitellaan ettei missään muualla äärettömässä maailmankaikkeudessa voi olla älyllistä elämää, paitsi nämä ihmisolennot täällä.

Sori purkaus, mä oon tänään vaan niin väsynyt tähän kaikkeen soopaan.