mä olen niin väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voimat loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voimat loppu

Vieras
tähän kaikkeen..... ei jaksa enää.....
miehen kanssa riidellään kotitöistä, kaikesta mahdollisesta.
lapset nahistelee keskenään en jaksa kuunnella sitä
töissä menee päin p:tä

Itse sun pitää itseäsi auttaa ja jos se ei riitä niin tarvitset ammattilaisen apua kun voihan kyse olla masennuksestakin. Joskus tulee kausia, että kaikki menee pieleen ja riidellään joka asiasta ja seinät kaatuu päälle ja niin edelleen, mutta jos se on ohimenevää niin ei hätää. jaksamista sulle :hug:

jos olisit uusperheellinen, sanoisin, että itse olet soppasi keittänyt ja mitäs otit lapsellisen miehen ja mitäs vittua uuvut, olet itse valinnut, ei ne lapset ole vastuussa siitä, että sinä uuvut.
sunb kuuluu nyt keskittyä itsesi sijaan lapsiin ja mieheen ja perheeseen. sun on turha valittaa väsymystäsi. jos olisit siis uusperheellinen, väsymykseen ja vitutukseen ei ole lupa.

Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
jos olisit uusperheellinen, sanoisin, että itse olet soppasi keittänyt ja mitäs otit lapsellisen miehen ja mitäs vittua uuvut, olet itse valinnut, ei ne lapset ole vastuussa siitä, että sinä uuvut.
sunb kuuluu nyt keskittyä itsesi sijaan lapsiin ja mieheen ja perheeseen. sun on turha valittaa väsymystäsi. jos olisit siis uusperheellinen, väsymykseen ja vitutukseen ei ole lupa.

en ole uusperheellinen