Mä olen niin väsynyt ja kyllästynyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Mies on töissä 14:30-22 välisenä aikana+ usein viikonloppuisinkin. Lisäksi hän on ottanut nyt joka viikonloppuiseksi tavaksi olla yhden illan viikosta töissä.

Mä olen siis koko ajan lasten kanssa. Kaikki illat ja viikonloput... Mä alan olla todella väsynyt tähän tilanteeseen. Onneksi meillä on "helpot" lapset. Toki he kiukuttelevat välillä iltaisin, mutta niinhän kaikki lapset tekee. Jaksan kyllä hoitaa lapsia ja ei ole siitä kyse etten haluaisi heidän kanssa olla, mutta edes joskus olisi kiva, jos minullakin olisi vapaailta ja saisin huoletta olla esim ystävän tai siskon kanssa viihteelle, elokuvissa tms.

Mies sanoo että tietenkin saan mennä jos haluan, mutta sitten ongelmana on vauvan eroahdistus. Olen ollut aina se joka laittaa vauvan nukkumaan ja yöllä syötän ja saan hänet takaisin nukkumaan. Vauvalle ei kelpaa isä ollenkaan rauhoittelemaan yöllä. :(

Tiedän, että vauvakin tuosta kasvaa ja sitten pääsen vapaammin itsekin tekemään edes jotain...

Tällähetkellä vaan tuntuu että kaikki kaatuu niskaan. Pyykkivuori on aivan liian iso, varmaan yli 10 koneellista. Välillä pesen kolme ja sitten luovutan, kun ei riitä aika laittaa niitäkään aina.

Tuli tosi sekava sepustus, mutta aivan sama...

Sulla ja miehelläsihän on aamut ja aamupäivät yhteistä aikaa. Eikö hän silloin ehdi auttamaan kotitöissä, etkö sillä aikaa ehdi käväisemään vaikka kävelyllä, keskustassa, tms?

Se, että et "voi" jättää vauvaa kenellekään yöksi, on kyllä - anteeksi vaan - ihan itse kaivamasi kuoppa. Senkun menet, kyllä vauva pärjää isän tai hoitajan kanssa! :)