Mä olen niin väsyny tähän yksin olemiseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eikä auta vaikka muutamana päivänä viikossa käynki kerhoissa tai kylässä. Vaan ne paikat tahtoo olla melko vähissä missä käydä...

Kaikki minun pitää huolehtia yksin.
Mies ollu kaks kuukautta töissä aamusta iltaan ja sunnuntai anoastaan vapaa.
Soitin äsken et voisko millään tulla tänään töistä edes seitsemältä et pääsen YKSIN kauppaan ettei tarvis nuita sinkoilijoita ottaa matkaan...tuskin tulee. Minulla pääsi itku ihan vaan väsymystä ja turhautumista.

Elkää sanoko et pitäähän yksihuoltajienki jaksaa...no silloin mä en olis pelkästään kotona :o ja tuskin minulla olis vauvaa enään.

Kaikki sympatiat sinulle, tiedän mistä puhut. Välillä arki on yhtä kaaosta kaiken väsymyksen keskellä, kun tulee työmaratoneja. Odottamista ja odottamista, milloin pääsee viimeinkin lähtemään kotiin - ai ei vieläkään - ai tunnin kuluttua - ai ei sittenkään, vielä joutuu hetkeksi jäämään.

Onko sinulle ketään, jonka voisit pyytää teille avuksi?

mä niiiiin tiedän miltä susta tuntuu.. :(

ja oon ollut yh kans ja voin sanoa että yh:na jaksaa helpommin, kun ei "tarvii" olettaa että ois toinen välillä kotona ja auttelemassa. on helpompi jaksaa yksin, kun ei tarvii koko ajan olla pahoillaan siitä kun toinen ei ole koskaan kotona..

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
siis mitä sä tarkoitat et yksinhuoltajana et olisi pelkästään kotona ?

Mä olisin töissä ja lähden heti ku se vaan onnistuu. Ja tämä vauva on syntyny ja sen verran iso et voi hoitoon laittaa...
Siis sitä tarkoitan et olis muutakin kuin pelkästään koti. Mä voin silloin henkisesti paljon paremmin kun olen töissä.

Yhteistyössä