mä olen niin turhautunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee

Vieras
vauva viihtyy päivisin maksimissaan puoli tuntia ilman tissiä ja mulla on muutakin tekemistä. saattaa olla tunnin tissillä ja nukkuu 5-15min,maks 30min. oikeesti musta tuntuu etten ole mitään muuta kuin lypsylehmä. mä oon niin niin turhautunut kun mitään ei voi eikä pysty tekee. aina vaan tissi tissi tissi :headwall: tän takia mä en enään kestä yhtään narinaa tolta 4veeltäkään. vitsi ja joo kaikille jeesustelioille kyllä olisi pitänyt jättää toinen lapsi johonkin hamaan tulevaisuuteen tai kokonaan tekemättä. kiva juttu nautin tästä vauva ajasta öö ehkä yhden viikon tän kahen kk sisään.

mulla oli ihan sama juttu esikoisen kanssa. yökkärissä meni koko päivä ja hyvä kun kerkes syömään, ku aina olis pitäny olla tissinä! Ja tähän lisään,ennekuin joku kysyy missä isä,että mieheni oli komennuksella ekan puolivuotta joten ei ollut apua. maitoa tuli riittävästi ja vauva kasvoi mutta imeminen oli se juttu. tutin hommasin ja se helpotti. kokeilin tuttelia että jos nälkä, mutta ei halunnut syödä vaan tissitellä.

Yhteistyössä