T
TISSI
Vieras
Poika on jatkuvasti tissillä ihan yötä päivää. Ei se nälkäänsä siinä ole vaan nautiskelee ja rentoutuu. Tälläkin hetkellä kun kirjoitan poika rötköttää sylissä tissi suussa. Mä olen ihan loppu. Ensinnäkin jatkuva imetys on erittäin epäergonomista. Mä olen ihan jumissa.. Mä en saa nukuttua kuin kyljellään koska poika käyttää mua tuttina, oikeaa tuttia ei ole huolinut. Jos liikahdan tai nappaan tissin pois ja ja irrotan pienen kätösen toisesta tissistä poika havahtuu hamuamaan ja raivostuu. Mä en haluasi lopettaa imetysra kokonaan vaan KOHTUULLISTAA. Tämä on niin uuvuttavaa. Imetän enemmän kuin vastasyntynyttä. Se sentään nukkuu välissä. Meidän poika tissittelee, käy hieman pyörähtämässä lelujen kanssa jossakin ja sitten tulee takaisin. Ja hirveä hepuli jos en anna.
Sitten se haluaa vaihdella tissiä, ensin hieman tuosta, sitten toisesta ja taas tuosta... samalla puristelee ja rapsuttaa tissiä. MÄ EN JAKSA OLLA PELKKÄÄ HELVETIN TISSIÄ 247!!!
Sitten se haluaa vaihdella tissiä, ensin hieman tuosta, sitten toisesta ja taas tuosta... samalla puristelee ja rapsuttaa tissiä. MÄ EN JAKSA OLLA PELKKÄÄ HELVETIN TISSIÄ 247!!!