Mä olen niin ihastunut yhteen ihmiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23805299:
Toivottavasti tämä mies ei ajattele että mä vainoaisin sitä... Mutta aika usein tähtään tarkoituksella samaan junaan, jotta näkisin hänet taas. Ja aina meillä on hauskaa, vaikka se matka kestääkin vain 15 minuuttia. Sen tunteen haluaisi olevan ikuista.

Tää mun ihastus ei ikinä saanut tietää ajatuksistani, koska mä tiedän ettei meillä ikinä tule mitään olemaan, se teki siitä niin katkeran suloista! Kun katsoin häntä ja juttelin työasioita ja oli kyllä välillä pokassa pitelemistä, etten paljastanut tunteitani häntä kohtaan:)

Kyseinen ihminen luuli varmaan mua ujoksi ja hiljaiseksi, kun menin aina "lukkoon" kun hän tuli työjuttuja kertomaan..

Mä olen herkästi ihastuvaa tyyppiä. Ihastun ehkä parin kuukauden välein uuteen ihmiseen, mutta suurin osa ihastuksista unohtuu heti näkemisen loppumisen jälkeen. Viimeisen 10 vuoden aikana minulla on ollut 2 kunnon ihastusta, joiden takia olen miettinyt jatkaako parisuhdetta, mitään ei siis kuitenkaan tapahtunut ja totesin paremmaksi vaihtoehdoksi jäädä parisuhteeseen. Molemmat ihastukset ovat jo aikapäiviä sitten unohtuneet. Olen siis onnellinen, mutta jonkinlainen tarve jännitykselle on.

kokemuksena voin sanoa, että ei kannata panna vierasta miestä..ihastuin töissä yhteen mieheen, aluksi se oli tosi kivaa flirttailua ja sain kuulla juuri niitä sanoja, mitä oma mieheni ei ole aikoihin sanonut. meillä molemmilla on perheet. no, luulin, ettei pieni pettäminen haittaisi, toisi jännitystä vain elämään, paskanmarjat! omalla kohdallani sorruin siihen, että tunteet tuli peliin..onneksi lopetan kyseisessä paikassa pian, mutta on tosi perseestä nyt vältellä ja koittaa inhota toista. ja tiedän, etten itse ole mikään neiti viaton, omaa syytänihän tämä on...ja tupakointikin alkoi pelkästä vitutuksesta ja häpeästä viiden vuoden tauon jälkeen... ystävät sanovat, että älä ruoski itseäsi, että se nyt tapahtui ja elämä jatkuu..mutta.. ihan paska fiilis :(
mutta ne, jotka pystyy hairahtumaan ilman, että tunteet tulee peliin, niin siitä vain..minä ainakin jatkossa en aio olla moralisoija :D

Sama tilanne täällä.

Huoh. Painin jatkuvasti oman miehen ja tän ihastuksen kanssa... Olen kerran ollut samoissa juhlissa, siis samassa paikassa yötäkin tämän ihastuksen kanssa ja voin kertoa, ettei ollut helppoa "pidätellä". Mä tiedän että tää toinen mies tykkää musta aika lailla, on tykänny jo vuosia. :/ Muuttamuutta... Se tunne kun sai olla sen toisen miehen kanssa, oli niin kivaa ja tuntu että koko muu maailma sulkeutu ympäriltä, oisin sen halunnu jatkuvan ikuisesti. Kauhea tilanne.

Mulla oli joskus myös tälläinen salainen ihastus ja taisi se ihastuksen kohde sen huomata ja luulen että hänelläkin oli samankaltaisia tunteita.
Yhden kerran melkein petin miestäni hänen kanssaan mutta se tilanne onneksi jäi kesken ja ei sitten mentykkään samaan paikkaan yöksi. Olin tosi ihastunut ja valmis jättämään mieheni jos tämä ihastus olisi pyytänyt sellaista.
Mieskin sen sitten huomasi että välillämme jotain on ja puhuttiin asiasta ja saatiin sovittua välimme kuntoon.
Edelleen kun näen tämän miehen niin tulee sellainen hassu tunne.. Nyt ei kyllä enää tule niin vahvoja tunteita häntä kohtaan, en olisi enää valmis rikkomaan pitkää suhdetta ja lasteni perhettä hänen vuokseen. Mutta jokin siinä miehessä vaan kiinnostaa........

Vitun petkuttajat! Jumala rankaisee teitä lopullisella tuomiolla oikein kovalla kädellä. Olkaa uskollisia miehillenne älkääkä langetko saatanan ansoihin...se vie lavealle tielle. Jumala näkee kaiken teidän teonne!!!!!!!

Yhteistyössä