Mä olen niiiiiiin pettynyt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meidän piti lähteä tänään miehen kanssa kahdestaan ulos, syömään ja istumaan terassille ja olemaan kahdestaan. Viimeeksi ollaan oltu kahdestaan missään viimevuoden puolella.
Mutta sitten mies joutuikin jäämään illaksi töihin :( Mua harmittaa niiiin paljon etten voi edes kertoa kuinka paljon! Enkä mä yksin mihinkään halua lähteä, se jutun juju oli nimenomaan se että olisi päässyt miehen kanssa kahdestaan:(

[QUOTE="vieras";26689333]Meidän piti lähteä tänään miehen kanssa kahdestaan ulos, syömään ja istumaan terassille ja olemaan kahdestaan. Viimeeksi ollaan oltu kahdestaan missään viimevuoden puolella.
Mutta sitten mies joutuikin jäämään illaksi töihin :( Mua harmittaa niiiin paljon etten voi edes kertoa kuinka paljon! Enkä mä yksin mihinkään halua lähteä, se jutun juju oli nimenomaan se että olisi päässyt miehen kanssa kahdestaan:([/QUOTE]

harmitus, lapset hoidossa ja kaikki valmisteltu... saako kysyä, missä miehesi on töissä, ettei tiennyt varautua iltaputkeen töissä? saathan onneksi miehesi kuitenkin viereesi nukkumaan <3

olisiko sinulla ollut ketään kaveria, jolta olisit voinut kysyä, lähtiskö mukaan?

harmitus, lapset hoidossa ja kaikki valmisteltu... saako kysyä, missä miehesi on töissä, ettei tiennyt varautua iltaputkeen töissä? saathan onneksi miehesi kuitenkin viereesi nukkumaan <3

olisiko sinulla ollut ketään kaveria, jolta olisit voinut kysyä, lähtiskö mukaan?

No niimpä, hoitaja hankittu ja mä olin jo laittautumassa kun se soitti:( Mies on neurologi. Ja kyllä mä sen tiedän, että enemmän miestä tarvitaan töissä kuin mun kanssa syömässä (=joku voi kuolla), mutta kyllä ketuttaa silti!
Mulla ei ole hirveästi ystäviä, ja ne vähätkin ovat perheellisiä jotka ei noin vaan pääse mihinkään.

voi ap, mä niin ymmärrän sua...
mulle on käyny kans tuollain parikin kertaa. Harmittaa että on nähnyt joskus paljonkin vaivaa etukäteen että se vihdoin onnistuisi, on ehtinyt virittymään tunnelmaan jo vähän laittautumalla jne. ja sitten toinen pudottaa pommin. Kyllä multa on tullut itku pettymyksestä. Mutta ei kai siinä auta kun hyväksyä tosiasiat ja ajatella että on kai se mahdollista myöhemminkin, edes 5 vuoden sisällä... Halauksia sinulle!

Yhteistyössä