Mä olen lihonut ihan hirveästi, missä ajassa sais ainakin 7 kg pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk mua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäk mua

Vieras
Niin. Olen 170 pitkä ja suurimman osan aikuisiällä painanut 60-65kg. Nyt kun kävin pitkästä aikaa vaa'alla, huomasin, että paino on päässyt kiipeämään "vähän".. 73 kg näytti:(

Missä ajassa olis realistista laihtua ainakin 5-7kg näin alkuun ja sit siitä vielä muutama kilo pois? Haluaisin niin kovasti kesäkuntoon, mut onkohan se jo vähän myöhäistä.. Lihastakin on.

Tiedän terveellisen ruokavalion perusjutut ja hiilareita karsimalla luulisi lähtevän, säännölliset ateriarytmit jne. Kilot on tulleet herkuttelusta. Annoskoko on myös mystinen asia mulle. Kuinka paljon pitää syödä kerralla, jotta ei tule liikaa,mut kuitenkin sen verran että jaksaa?

Oisko mahdollista saada kesään mennessä nuo vatsaläskit, reisiläskit pois ja käsivarsia ohuemmiksi? Eli ehkä joku 7kg ois hyvä.

Mä yritän tuota 2kk, mut saa nyt nähdä.. Harmittaa, kun hiihtokelit ovat jo käytännössä ohi,on niin mukavan tehokasta.

Mikä olis tehokasta liikuntaa ja mihin vuorokauden aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Kuukaudessa se onnistuu mä oon saanut pois jo 10kg ja toiset kybä vielä niin oon tyytyväinen

Hui, 10 kg kuukaudessa kuulostaa aika paljolta, tosin houkuttelevalta myös kokeilla;) En ehkä pystyisi.. Oletko sä siis laihduttanut 10kg kuukaudessa? Miten tein sen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuukaudessa se onnistuu mä oon saanut pois jo 10kg ja toiset kybä vielä niin oon tyytyväinen

Hui, 10 kg kuukaudessa kuulostaa aika paljolta, tosin houkuttelevalta myös kokeilla;) En ehkä pystyisi.. Oletko sä siis laihduttanut 10kg kuukaudessa? Miten tein sen?

En vaan kerkiä syömään :D kiitos tuon pikkumiehen ja olen jättänyt kaikki herkut pois

En vaan kerkiä syömään :D kiitos tuon pikkumiehen ja olen jättänyt kaikki herkut pois

Paljonko oli lähtömitat, jos saa kysyä? Eli pitää siis hommata paljon tekemistä:D Se kyllä laihduttaa, jos on muuta touhuttavaa paljon.

Paljonko oli lähtömitat, jos saa kysyä? Eli pitää siis hommata paljon tekemistä:D Se kyllä laihduttaa, jos on muuta touhuttavaa paljon.

En kehtoo sanoa :ashamed: mutta tavoitteena on se mun normipaino 65kg

tosiaan herkut pois jättämällä laihtuu..nyt minäkin uskon! ja vaalea leipä ehdottomasti pois, vettä juotava kun hevonen, muuten ei kilot kyllä lähde. itse en ole edes liikkunut, ja syömättä ei ole hyvä olla...tulee ne kilot sit pikapikaa takas..ruokaa kannattaa syödä, muttei herkkuja, ja säännölliset ruoka-ajat. näin on mulla lähteny nyt 5kg/3vko. TSEMPPIÄ! :)

Mun äidin laihdutusvinkki on ollut, että silloin kun tekee mieli syödä, juo vettä ja rupee siivoomaan. Tulee ainakin siistiä ja nälkäkin saattaa unohtua, ainakin sellainen "nälkä", joka on oikeesti vaan mielihalu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikuinen laihduttaja:
Minäkin haluan kuulla, miten lähtee kymppi kuukaudessa!
Mitkä oli sun lähtöasetelmat?
Itsellä ei tunnu lähtevän kymppi lainkaan ta takana jo kolmen kuukauden yritys ja -5 kg. =/

Syön aamupalan ja yhden kunnon aterian päivässä.En syön mitään makeeta ja leipä minimiin.Iltaisin popsin omppuja,porkkanaa jos kerkiän sekä juon paljon.
Heti kun saan luvan rupean juoksemaan ja tekemään vatsatreeniä.Mun veli vihitään kesäkuussa joten nätit vaatteet pitää löytää

aamulla puuroo
lounaaksi raejuustoo ja tonnikalaa
välipala rahkaa ja marjoja
päivällinen kanaa ja kasviksia.
Joka välissä paljon vettä!!
Kyllä lähtee!! 1-1,5 kg viikko. SUOSITTELEN!

Juu, veden juonti olisii varmasti tärkeä asia, mulla vaan tuppaa se aina unohtumaan, kun olen paljon liikenteessä, pitäisi olla vesipullo aina mukana.

Aika paljon te olette laihdutelleet lyhyissä ajoissa, ei siis ihan mahdotonta päästä kesäkuntoon:) Tuntuu vaan niin mahdottomalta ajtukselta, kun ottaa tuosta vatsamakkarasta (makkaroista) oikein kiinni, samoin lantioläskeistä.. Siinä sitten katselee niitä, näyttävät olevan niin tukevasti siinä, että miten ne voisivat siitä lähteä mihinkään:D

Alkuperäinen kirjoittaja PÖPI:
aamulla puuroo

Niin,mutta kuka jaksaa viikosta toiseen syödä tämän saman kaavan mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja PÖPI:
aamulla puuroo

Pärjääkö tuolla määrällä? Siis kun mä ainakin liikun paljon pyörällä päivisin hoitamassa asioita ja sit vielä siihen päälle 40-60 min. kuntoliikuntaa päälle per pvä.

Yhteistyössä