Mä olen kyllästynyt alkoholin lipittämiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Et kiitti vaan kamut & puoliso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Et kiitti vaan kamut & puoliso

Vieras
mulla on se ongelma, että kun olen viihteellä, en osaa juoda kohtuudella vaan jossain vaiheessa "napsahtaa" ja sit vedetään kuin viimeistä päivää.

Tai no ei nyt ihan, mutta tuntuu että nyt vanhemmiten kroppa ei tarvii niin paljon alkoholia kun on jo ihan pönttö seis ja oksennan jne. ja viihdeiltaa luonnollisesti seuraava krapula on sitten omaa luokkaansa....

Muita?

Nyt vappuna ajattelin sitten ottaa vapaaehtoisesti kuskin roolin ja lähtee nauttimaan ihan selvinpäin. Vaan mitä sanoo ympäristö : "täh? no eikä, mennää taksilla mitä mennää et varmaan lähe selvinpäin, ota ees vähän ... "

Et kivaa kannustusta.

Ja vaikka kuinka oon heillekin puhunu, et millainen paska morkkis tulee AINA viihdeillan jälkeen, joinpa tosi liikaa tai sit vähän vähemmän, niin aina se tulee.

oma valintasi!

kyllä minuakin tutut yrittivät saada juomaan, mutta äkkiä tottuivat etten ota edes sitä viinilasillista juhlissa!

itse jätin alkoholin aikalailla tuosta syystä, sekä siitä etten pitänyt siitä tunteesta ettei pysty kunnolla kontrolloimaan itseään kun on juonut tarpeeksi. Ja se oli aina kun lähdin ryyppäämään niin se ei jäänyt mihinkään kahteen vaan päätäyteen!

ja alkoholi maistuu ja haisee kamalalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:
oma valintasi!

kyllä minuakin tutut yrittivät saada juomaan, mutta äkkiä tottuivat etten ota edes sitä viinilasillista juhlissa!

itse jätin alkoholin aikalailla tuosta syystä, sekä siitä etten pitänyt siitä tunteesta ettei pysty kunnolla kontrolloimaan itseään kun on juonut tarpeeksi. Ja se oli aina kun lähdin ryyppäämään niin se ei jäänyt mihinkään kahteen vaan päätäyteen!

ja alkoholi maistuu ja haisee kamalalle!

Mulla kans tuo lisäksi, etten pidä itsestäni kännissä. Olen kovaääninen ja mukamas hemaiseva ja ... ällöttävää.

Jos toiset tahtoo lähteä taksilla ja houkuttelee sua ottamaan, niin voithan toki istua taksiin, mutta mikä pakko on silti ottaa huikkaa. Otat muiden huomaamatta alkoholittoman oluen tai drinksun ilman terästystä. Loppuillasta kukaan humalikko ei tajua sun edes olevan selvänä. Näin vältyt muiden ihmettelyiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos toiset tahtoo lähteä taksilla ja houkuttelee sua ottamaan, niin voithan toki istua taksiin, mutta mikä pakko on silti ottaa huikkaa. Otat muiden huomaamatta alkoholittoman oluen tai drinksun ilman terästystä. Loppuillasta kukaan humalikko ei tajua sun edes olevan selvänä. Näin vältyt muiden ihmettelyiltä.

Siis, pointtini oli, että älä tee juomattomuudestasi numeroa. Siitä on turha muille huudella.

No, miten ois jos ottaisit vaan pari ja siinä vaiheessa se arvostelukyky ja itsehillintä lienee vielä kohdallaan? Siis onhan muitakin vaihtoehtoja kuin vesiselvä ja yrjökänniääliö? Jos siis et halua olla selvinpäin aina?

Yhteistyössä