K
Keittiönoita
Vieras
4 päivää oon ollu vapaalla ja huomenna taas sorvin ääreen. No ei siinä mitään, töissä pitää käydä. Mutta kyllä alkoi taas sylettämään :kieh: Meillä on muutaman projetiryhmän jäsenen mielestä nyt tarpeen järjestää sellainen tilaisuus, jossa asiaks pääsee konkreettisesti vaikuttamaan lopputulokseen. Tosi "järkevä" idea tässä vaiheessa projektia, mutta olkoon :/ Noh, asiakas siis saapuu Helsinkiin maanantaiksi ja tiistaiksi. On yötä hotellissa. Mulla ei ole tältä asiakkaalta projektin suhteen mitään kysyttävää, ollaan osattu kommunikoida tähänkin asti sähköpostitse ja puhelimitse hänen kanssaan. Kaksi kolleegaani sekä projektipäällikkö pitää tällaista palaveeraamista kuitenkin tarpeellisena. Nooh, toinen näistä kollegoista onkin nyt sitten lomalla ja jossain hemmetin päin maailmaa, muttei Suomessa. Ja tää toinen kollega ilmoitti, että hän voi olla töissä vaan huomenna aamupäivän. TADAA!!!! Tää asiakas ja hänen "iltaviihdyttämisensä" napsahti siis mulle. Ihan kuin ei naisihmisellä olisi tähän aikaan vuodesta parempaakin tekemistä kuin riekkua maanantai-iltaa jossain hotellin ravintolassa :headwall: :headwall: