Mä olen kahlaillut tässä parin vuoden aikan noita kuvaketjuja mielenkiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja nyt sitten jo jonkinaikaa jättänyt ne katsomatta, kun ihan oikeasti joka toinen ilta samat kasvot siellä on ,usein samat kuvatkin ja sitten samat tyypit siellä kehuvat toistensa kuvia.
Ensin toki pitää muistaa laittaa, että :
Hyi olen ruma katsokaa minua johon sitten muut voivat halia ja kehua.

Siis ei minua haittaa nuo kuvaketjut, mutta mietin vaan, että kuinkahan moni niitä käy ylipäänsä katselmassa kuin nuo oman kuvansa laittaneet ( se pieni n. 10 hengen piiri ) ?

no mä katselen ihan mielenkkiinosta kun oon utelias ja mukavaa ajankulua mut omia kuvia en oo laittanu. kivoimpia kuitenkin on jos on jotain mökkikuvia keittiö ym sisustuskuvia lastenhuoneita ym mistä inspiroituu itsekin. Naamakuvat tosiaan kyllästyttää joskus varsinkin kun on niitä kauniiden ihmisten poseerauskuvia=) Tavis äiteistä tavispäivänä olis kivempi nähdä kuvia, tai silloin kun ei oo ihan parhaimmillaan=)

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ne on ne tietyt tyypit joiden on saatava jokapäiväiset vakiokehut.

ehei, vaan sinne laitetaan kuvia että ne tietyt tyypit tällä palstalla saisivat jokapäiväisen arvostelun ja haukkumisen tarpeensa tyydytettyä
:xmas:

Mutta ei kaikki kuitenkaan hauku, joillain saattaa olla jopa jotain positiivista sanottavaa ;) Inhottavia kommentteja ei kyllä oo kiva lukea :/

ehei, vaan sinne laitetaan kuvia että ne tietyt tyypit tällä palstalla saisivat jokapäiväisen arvostelun ja haukkumisen tarpeensa tyydytettyä

Mutta ei kaikki kuitenkaan hauku, joillain saattaa olla jopa jotain positiivista sanottavaa ;) Inhottavia kommentteja ei kyllä oo kiva lukea :/

no henk.koht. mä olen ihan viime viikkoihin saanut rellestää rauhassa kuvieni kanssa, aika monet ovat vaan jättäneet sanomatta mtään,( jotka siis kommentoivat muiden kuvia) mikä onkin hyvä, jos ei mitään hyvää sanottavaa löydä, valehtelemaan ei tarvitse alkaa. Vasta nyt ihan äskettäin näitä erityisesti ikä-kammoisia on kummasti ruvennut ilmaantumaan :whistle:

Mutta ei se kyllä ole kivaa lukea kenestäkään mitään törkykommentteja

no henk.koht. mä olen ihan viime viikkoihin saanut rellestää rauhassa kuvieni kanssa, aika monet ovat vaan jättäneet sanomatta mtään, mikä onkin hyvä, jos ei mitään hyvää sanottavaa löydä, valehtelemaan ei tarvitse alkaa. Vasta nyt ihan äskettäin näitä erityisesti ikä-kammoisia on kummasti ruvennut ilmaantumaan :whistle:

Mutta ei se kyllä ole kivaa lukea kenestäkään mitään törkykommentteja

Musta palstahaukkuminen on vähän sama jos joku rellestävä teini haukkuis vanhukseksi kadulla. Et tunne tyyppiä, se on lapsellinen, eikä se sanois mitään sellasta vanhempiensa kuullen. Joten älä ota tosissasi.

Yhteistyössä