Mä olen iloinen ja jännittää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
No en ole (yhäkään) lähdössä synnyttämään, tuskin tää ulos on tulossakaan vaikka merkit siihen koko ajan viittaakin :D

Mut mä näen huomenna yhden ystävän jota en ole nähnyt 6 vuoteen, yläasteella oltiin parhaat kaverit ja vielä sen jälkeenkin!
Yhdessä koettiin niin kauheasti asioita ja käytiin läpi todella rankkoja juttuja ja sitten pitkäksi aikaa jäi toi yhteydenpito.
Lähinnä sen takia että hänellä meni vähän huonosti eikä ollut tavoitettavissa enkä saanut yhteystietoja mistään.
Nyt näin yhtä kaveria joku aika sitten ja sanoin puhelinnumeron häneltä ja laitoin tälle ystävälle viestin ja nyt ollaan viestitelty puhelinlaskut taivaisiin ja huomenna hän sitten tulee meille ja musta on ihan hupsua että mua jännittää kamalasti :D
Okei, kaikkia kiinnostaa varmasti kun kilo kakkaa mutta mä olen vaan todella onnellinen että vihdoin nähdään kun ajatuksissa hän on ollut niin useasti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
voi että..mullakin on tuollainen ystävä..kun vaan viittisin ottaa yhteyttä

Tiedätkö, kannattaa.
Nykyisin kun voi viestilläkin laittaa jos ei viitsi tai kehtaa suoraan soittaa.
Nyt kun ollaan viestitelty ni kyllä se sama ihminen on yhä mikä mulle oli niin rakas vielä kun molemmat lahessa asuttiin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kiva juttu teille. =)

(pitäisiköhän minunkin saada aikaiseksi ja laittaa vaikka kortti vanhalle ystävälle...)

Laita :)
Kyllä mä oikeesti suosittelen..
Elämä kun viskoo erilleen niin voihan sitä vuosien päästä katsoa onko enää mitään mikä yhdistää :)
Ainakin puhuttavaa riittää :D
Koskaan ei kuiteskaan ole liian myöhäistä, niin kauan kun me täällä taaplataan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Ihana kilo kakkaa!! KylläPÄS olis kiva jos omalle kohalle sattuis:) Toivottavasti teillä natsaa vielä yhtä hyvin ko sillon joskus :heart:

Mä olen hyvin käyttäytyvä mode enkä kiroile :saint: :D
Kyllä mä luulen et meillä natsaa, olihan noissa viesteissä vähän ensin alkukankeutta mut kun päästiin kunnolla juttuun ni laitettiin jo viestiä päällekkäin ja mä laitoinkin sille et "sähän kuulostat ihan *** jo" :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Tiedätkö, kannattaa.
Nyt kun ollaan viestitelty ni kyllä se sama ihminen on yhä mikä mulle oli niin rakas vielä kun molemmat lahessa asuttiin :heart:

Niin..mutta empä löydä yhteystietoja mistään..kerran jo koitin..

Tiedätkö, kannattaa.

Niin..mutta empä löydä yhteystietoja mistään..kerran jo koitin..

No sama oli tän kohdalla..
Puhelinnumero oli salainen ni vähän vaikeaa löytää mistään..
Mut nyt sitten onneksi ton kaverin kautta..
Kannattaa kysellä jos nälee yhteisiä tuttuja, ni heiltä..
Koulukaverit.com ja galleria.. :)

Ite yhytin vuosi sitten lapsuusajan parhaan ystäväni, jotan en ollut nähnyt 14 vuoteen. Löysinhänen yhteystietonsa koulukaveri.comista ja laitoin heti meiliä...Nyt ollaan säännöllisesti tekemisissä ja puolin ja toisin kyläillään :)

Minä laitoin viime marraskuussa postikortin ihmiselle, jonka kanssa oltiin hyviä ystäviä lapsina ja vielä alle parikymppisinäkin. Pettymys on ollut todella suuri, kun minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut :(

Mutta teillä ap taitaa onneksi juttu luistaa vuosienkin jälkeen! Ja jos välillä tuntuukin, ettei tiedä, mistä puhua, niin kyllähän niistä vuosien takaisista yhteisistä muistoista ainakin riittää takuulla juttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:
Ite yhytin vuosi sitten lapsuusajan parhaan ystäväni, jotan en ollut nähnyt 14 vuoteen. Löysinhänen yhteystietonsa koulukaveri.comista ja laitoin heti meiliä...Nyt ollaan säännöllisesti tekemisissä ja puolin ja toisin kyläillään :)

Joo, kyllä mä ainakin kaipaan kauheesti joitain ihmisiä menneisyydestä ja heti jos tilaisuus tulee niin varmasti otan yhteyttä :)
Tää ihminen on tosiaan sellainen jonka kanssa kokenut enemmän kuin kenenkään muun kanssa ja kaikesta pahasta ollaan yhdessä selvitty!
Tää on kyllä ehdottomasti yksi parhaista asioista pitkään aikaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:
Minä laitoin viime marraskuussa postikortin ihmiselle, jonka kanssa oltiin hyviä ystäviä lapsina ja vielä alle parikymppisinäkin. Pettymys on ollut todella suuri, kun minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut :(

Mutta teillä ap taitaa onneksi juttu luistaa vuosienkin jälkeen! Ja jos välillä tuntuukin, ettei tiedä, mistä puhua, niin kyllähän niistä vuosien takaisista yhteisistä muistoista ainakin riittää takuulla juttua.

No riittää joo, vaikka tuskin ihan kaikkea muistellaan..
On tullut tosiaan koettua rankkojakin juttuja ja olen vaan iloinen että hengissä ollaan :)
Mutta on niitä hyviäkin muistoja, ja vuosien jutut päälle mistä pitää kertoa ja vaikka mitä :D
En mä siitä huolissani ole et kumpikaan meistä vaan hiljaa istuisi, heh :D

No riittää joo, vaikka tuskin ihan kaikkea muistellaan..
On tullut tosiaan koettua rankkojakin juttuja ja olen vaan iloinen että hengissä ollaan :)
Mutta on niitä hyviäkin muistoja, ja vuosien jutut päälle mistä pitää kertoa ja vaikka mitä :D
En mä siitä huolissani ole et kumpikaan meistä vaan hiljaa istuisi, heh :D

Niin ja voiskohan olla että kortti on kadonnut postissa tms..
Mä laittaisin varmaan uuden kortin ja kirjoittaisin et kiva ois kuulumisia vaihtaa, mut jos ei ni ei sitten mut ilmoittaisi edes onko kortin saanut etten piinaa loppu elämää :D :D

Tästä ketjusta rohkaistuen laitoin minäkin äsken viestiä yläaste ja lukioaikaiselle ihan kaikkein parhaalle kaverille. Asutaan 200 km päästä toisistamme, ollaan eri perhetilanteissa joten ollaan vieraannuttu. Vastaus tuli heti ja vaihdoimme mailiosoitteet :). Nyt sit lähdetään vähän kun uusiksi tutustumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja helinä-keiju harmaana:
Tästä ketjusta rohkaistuen laitoin minäkin äsken viestiä yläaste ja lukioaikaiselle ihan kaikkein parhaalle kaverille. Asutaan 200 km päästä toisistamme, ollaan eri perhetilanteissa joten ollaan vieraannuttu. Vastaus tuli heti ja vaihdoimme mailiosoitteet :). Nyt sit lähdetään vähän kun uusiksi tutustumaan.

Hei aivan ihanaa kun musta on jotain hyötyä :D :D
Kyllä ihan ehdottomasti kannattaa edes yrittää onko sitä puhuttavaa enää, kauheeta jos molemmat vaan kaipailee toisiaan mut kumpikaan ei tee asialle mitään ja vuodet vaan vierii..
Eikä siinä menetä yhtikäs mitään jos koittaa, päincastoin :)
Niin ja mekin ollaan ihan eri tilanteissa, mulla kolmas lapsi tulossa, hän hankki just neljännen kissan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Mäkin haluisin tutustua uudelleen mun entiseen parhaaseen ystävään. Ollaan joskus ohimennen nähty ja moikattu, mutta ei mitään muuta. Pitäskö munkin rohkastua ja ottaa yhteyttä...

Joo pitää!
Laita heti :D
Kyllä mäkin pari päivää hauduttelin tota kaverin numeroa ennen kuin laitoin viestin :D
Mutta onneksi laitoin, jos ei olisi kiinnostanut nähdä ni ei väkisin, en mä siinä olisi mitään hävinnyt, mutta todellakin olisin hävinnyt paljon jos en olisi ees koittanut :)

Niin ja voiskohan olla että kortti on kadonnut postissa tms..
Mä laittaisin varmaan uuden kortin ja kirjoittaisin et kiva ois kuulumisia vaihtaa, mut jos ei ni ei sitten mut ilmoittaisi edes onko kortin saanut etten piinaa loppu elämää :D :D

Epäilen kovasti, että hän ei vaan halua pitää minuun yhteyttä :( Monesti on kyllä tullut mietittyä, että miksi. Mutta tuntuu jotenkin liian epätoivoiselta laittaa vielä toista korttia perään, kai tämä asia vaan on hyväksyttävä ja sillä selvä.

Epäilen kovasti, että hän ei vaan halua pitää minuun yhteyttä :( Monesti on kyllä tullut mietittyä, että miksi. Mutta tuntuu jotenkin liian epätoivoiselta laittaa vielä toista korttia perään, kai tämä asia vaan on hyväksyttävä ja sillä selvä.

:(
Kyllä mä laittaisin, tai pienen kirjeen..
Ja laittaisin siihen et ilmoittelee vaan et saiko sen ja jos ei halua pitää yhteyttä ni hyvää loppuelämää, noin kärjistetysti, älkää kukaan tollasta laittako :)
Mut sitten ainakin tietäisi että kortti mennyt perille..

No tästä intoutuneena minä nostin tuon kadonneet ystävät-pinon ja laitoin sinne "haun" toisesta ystävästäni, jonka yhteystietoja en ole mistään onnistunut saamaan... :)

Toivottavasti löytyy :)
Kannattaa aina vanhoja tuttujakin tavatessa kysellä et onko pitänyt yhteyttä ja kysäistä puhelinnumeroa jos jollain sattuu olemaan :)

Yhteistyössä